شهرداری درباره علت تکمیل نشدن پروژه تئاتر شهر پاسخگو باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین درباره علت تکمیل نشدن و بهره‌برداری از پروژه تئاتر شهر پاسخگو باشد.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار پاسخگویی شهرداری قزوین درباره علت تکمیل نشدن و بهره‌برداری از پروژه تئاتر شهر شد و اظهار کرد: قرار بود این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری برسد، اما هنوز تکمیل نشده است و باید علت‌های آن توسط مدیریت شهری تبیین شود.

وی افزود: بنا به گفته رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار قزوین تا دهه فجر نصب سیستم صوتی و تمام تعهدات این سازمان در پروژه خانه تئاتر انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به برگزاری نشست با فعالان فرهنگی پیرامون برگزاری هرچه بهتر جشن نیمه‌شعبان خاطرنشان کرد: ستاد شهرستانی این برنامه باید مشخص و برنامه‌ها توسط دبیرخانه پیگیری شود.

اللهیاری با تاکید بر لزوم پای کار آمدن تمام هیئت‌های مذهبی و تشکل‌ها و اجرای یک برنامه مشارکتی در جشن نیمه شعبان تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط با برگزاری جشن نیمه شعبان باید همه برای کار دعوت و فراخوان شوند و از ظرفیت آن‌ها برای برگزاری برنامه استفاده شود و وظایف هر دستگاه مشخص شود.

کد خبر 722094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.