صدور ۷۰۰ سند رسمی برای املاک و دارایی‌های شهرداری اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در دوره ششم شورای اسلامی شهر اردبیل ۷۰۰ سند رسمی برای املاک و دارایی‌های شهرداری صادر شده و از بدو تاسیس شهرداری تاکنون نیز بیش از ۱۷۸۲ سند به اسم شهرداری ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، میرمحمد سیدهاشمی امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل از صدور اسناد جدید برای املاک شهرداری خبر داد و اظهار کرد: از بدو تأسیس شهرداری تاکنون بیش از ۱۷۸۲ سند به اسم شهرداری ثبت شده است که بیش از ۵۲ درصد آن در دو سال اول دوره ششم شورای اسلامی شهر اردبیل بوده است.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختاری در حوزه ثبت دارایی‌های شهرداری از اولویت‌های دور ششم شورا بود که انجام شد، افزود: این امر یک اصلاح ساختاری بسیار مهم در بحث مالی، شفاف‌سازی و حفاظت از بیت‌المال است که نشان از انضباط مالی و صیانت از اموال شهرداری دارد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های واحد املاک و حقوقی شهرداری گفت: ثبت دارایی و سرمایه شهرداری به‌صورت رسمی اقدامی ماندگار در آینده توسط دور ششم شورای اسلامی شهر خواهد بود.

وی از واگذاری اتوبوس به بخش خصوصی خبر داد و افزود: این لایحه در صحن شورا بررسی و با رأی موافق اکثر اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شده است و علاوه بر اخذ تضمین حسن انجام کار و تعهدات مالی، شرط بهره‌گیری از جوانان بومی و مستعد نیز اعمال خواهد شد.

کد خبر 722087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.