هشدار سطح زرد هواشناسی برای کرمانشاه/ برف و باران در راه است

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از هشدار سطح زرد هواشناسی برای این استان خبر داد و گفت: کرمانشاه برف و بارانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند امروز _یکشنبه، یکم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موج اول از سامانه‌ای بارشی از عصر فردا (دوشنبه) تا بعدازظهر چهارشنبه، جو منطقه را تحت تأثیر داده و به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در استان کرمانشاه می‌شود.

وی افزود: بارش که از بعدازظهر سه‌شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه و در نیمه شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، در ارتفاعات و گردنه‌ها، به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: پایان بارندگی‌ها که در ارتفاعات و گردنه‌ها به صورت برف خواهد بود بعدازظهر چهارشنبه اعلام شده است.

وی ادامه داد: منطقه اثر این سامانه عمدتاً نیمه شمالی استان کرمانشاه شامل شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی اعلام شده است.

زورآوند خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها، کاهش میدان دید و کندی در تردد وسایل نقلیه از اثرات فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

به گفته وی احتیاط در رانندگی، اجتناب از فعالیت‌های کوه نوردی و ترددهای غیرضرور از توصیه‌های هواشناسی کرمانشاه به شهروندان در زمان فعالیت این سامانه خواهد بود.

کد خبر 721961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.