پوشش مخابرات در استان کرمانشاه بهبود یابد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان مقصد گردشگری و در مسیر زوار عتبات عالیات است، گفت: ضریب نفوذ و پوشش مخابرات در استان کرمانشاه نیاز به ارتقا دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _یکشنبه، یکم بهمن_ در دیدار با مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: با وجود همه زحماتی که در استان کشیده شده است، اما مردم خروجی کار را می‌بینند و انتظار ندارند در محدوده شهری با قطعی آنتن مواجه شوند و ارتباط آن‌ها قطع شود.

وی بر مطالعه میدانی کارشناسان مخابرات برای پیدا کردن نقاطی که از نظر آنتن‌دهی در استان ضعیف است، تاکید کرد و افزود: مدیران مخابرات باید بعد از کارهای کارشناسی و در یک برنامه زمانی مشخص نقاط ضعیف پوشش‌دهی را تقویت کنند و خدمات با کیفیتی به مشترکان ارائه شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گردشگران و زواری که به استان کرمانشاه سفر می‌کنند باید از بهترین خدمات و امکانات ارتباطی بهره مند شوند، تاکید کرد: به برکت اربعین در سال گذشته ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان بهسازی شد و همچنین عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه هم در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و این در حالی است که توسعه پروژه‌هایی چون راه‌آهن هم در دستور کار قرار دارد.

وی بر حل مشکلات مالی بازنشستگان شرکت مخابرات هم تاکید کرد و گفت: این مشکلات مالی هم استانی‌های ما را اذیت می‌کند و در شأن این قشر نیست که برای احقاق حقوقشان به سایر نهادها ارجاع داده شوند، بنابراین باید این مشکل را برای همیشه تمام کنیم و پاسخی واضح و روشن به آن‌ها ارائه دهیم.

کد خبر 721953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.