آمادگی مطلوب استان اصفهان برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه

فرایند اجرای انتخابات و سنجش میزان آمادگی استان اصفهان، در سی و دومین جلسه ستاد انتخابات استان بررسی و آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مطلوب بیان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری _ یکشنبه یکم بهمن‌_ در حاشیه سی و دومین جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: این نشست در راستای سلسله جلسات ستاد انتخابات استان با بررسی فرایند اجرای انتخابات و سنجش میزان آمادگی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست موضوع فناوری اطلاعات در انتخابات به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت، زیرا این موضوع نقش مهمی در برگزاری انتخابات دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: مدیران و مسئولان مخابرات استان نیز در نشست حضور داشتند و وضعیت استان در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت.

جان‌نثاری افزود: در مورد نقاط مختلف استان که آنتن دهی تلفن همراه ضعیف است نیز تصمیم گیری شد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان لنجان نیز در جلسه حضور داشتند و گزارشی از اقدامات انجام شده در این شهرستان برای برگزاری انتخابات ارائه کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: به همه اعضا ستاد انتخابات تأکید شد همه امورات مرتبط با خود را در سطح شهرستان‌ها بررسی کنند و اگر اشکالی وجود دارد به سرعت رفع شود.

جان‌نثاری ادامه داد: هفته گذشته چهارشنبه و پنجشنبه همایش فرمانداران استان با موضوع خاص انتخابات برگزار شد که طبق گزارش‌های ارائه شده، آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است و در تلاش هستیم با تکمیل پشتیبانی‌ها انتخابات پیش رو با شایستگی برگزار شود.

آمادگی شهرستان لنجان برای برگزاری انتخابات

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان نیز گفت: فرایند انتخابات در این شهرستان مطابق با تقویم و زمانبندی انتخابات پیش رفته است.

وی ادامه داد: تعیین شعب اخذ رأی، پوشش ارتباطی پایدار شعب و تعیین عوامل اجرایی در شهرستان لنجان انجام شده است و مجموعه فرمانداری در حال ثبت عوامل اجرایی در شهرستان هستند.

فرماندار شهرستان لنجان عنوان کرد: امروز نیز گزارش کاملی را به ستاد استانی انتخابات ارائه کردیم. خوشبختانه مشکل خاصی که مانع برگزاری انتخابات باشد نداریم.

کد خبر 721880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.