شرکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز سنندجی در جشن «فرشته‌های کُرد ایرانی» + فیلم

جشن تکلیف «فرشته‌های کُرد ایرانی» امروز (یکشنبه) با حضور چهار هزار دانش‌آموز دختر در سالن ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جشن تکلیف «فرشته‌های کُرد ایرانی» امروز _یکشنبه یکم بهمن_ با حضور چهار هزار دانش‌آموز دختر، اولیای دانش‌آموزان و مسئولان استان کردستان، در سالن ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج برگزار شد.

این مراسم ابتدا از خیابان شهید بهشتی شهر سنندج که به ورزشگاه ۲۲ گولان این شهر منتهی می‌شود آغاز شد که دانش‌آموزان دختر با پوشش چادر سفید و در دست داشتن پرچم ایران و خواندن سرود به پیشواز جشن تکلیف خود در سالن ورزشی ۲۲ گولان خود رفتند.

جشن تکلیف، جشن احساس مسئولیت است

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان گفت: جشن تکلیف یعنی جشن احساس مسئولیت و شما وظیفه دارید خوب درس بخوانید، با معنویت مأنوس باشید و به کشور و نظام خود عشق بورزید.

وی افزود: خانواده‌ها هم مکلف هستند که نسبت به تربیت فرزندان خود احساس مسئولیت کرده و به امور آن‌ها رسیدگی کنند.

شرکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز سنندجی در جشن «فرشته‌های کُرد ایرانی» + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ادامه داد: باید مدیران و مسئولان هم امکانات لازم و زمینه آرامش و آسایش دانش‌آموزان را فراهم کنند و همواره مهربانی، دوستی و آسایش اشاعه یابد.

حجت‌الاسلام پورذهبی از دانش‌آموزان خواست که بیشتر مادران خود را تکریم کنند و همواره به آنها احترام بگذارند.

دانش‌آموزان آینده کشور را رقم می‌زنند

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان نیز در این مراسم طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: به شما تبریک می‌گویم که مکلف به انجام عبادات دینی شده‌اید و از این پس مسئولیت انجام دستورات خداوند متعال برعهده شما است.

وی افزود: امیدوارم در آینده نیز مسئولیت کارهای بزرگ استان و کشور را برعهده بگیرید و بتوانید آینده خوبی را برای کشور رقم بزنید.

شرکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز سنندجی در جشن «فرشته‌های کُرد ایرانی» + فیلم

به گزارش ایمنا، مراسم جشن تکلیف فرشته‌های کرد ایرانی، با برگزاری بخش‌های متنوع و شاد و معنوی در سالن ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج برگزار شد که اجرای سرود جشن تکلیف، نمایش کودکانه و آشنایی با نحوه خواندن نماز از جمله آن بود.

کد خبر 721781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.