خط ویژه اتوبوس در خیابان شمس‌آبادی ایجاد شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس در خیابان شمس‌آبادی خبر داد و گفت: این خط ویژه حدفاصل خیابان طالقانی تا شیخ‌بهایی با حذف پارک حاشیه‌ای ایجاد شده است.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خدمتی جدید به شهروندان در منطقه یک شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به مصوبه قرارگاه اقدامات مؤثر در کاهش آلودگی هوا و شورای ترافیک شهر اصفهان در راستای بهبود سرویس‌دهی خطوط اتوبوس تندرو، کاهش زمان سفر و تشویق شهروندان به حمل‌ونقل عمومی، شهرداری منطقه اقدام به ایجاد خط ویژه اتوبوس در خیابان شمس‌آبادی حد فاصل خیابان طالقانی تا شیخ‌بهایی با حذف پارک حاشیه‌ای کرده است.

وی افزود: سرعت حرکت اتوبوس‌ها در این خط ویژه نباید از ۲۰ کیلومتر بر ساعت کمتر باشد، اما در این محدوده سرعت زیر ۱۰ کیلومتر بر ساعت و در ساعت ۶ بعدازظهر به ۷ کیلومتر بر ساعت تقلیل پیدا می‌کند و با اجرای این طرح سرعت حرکت در این محدوده بهبود ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

خط ویژه اتوبوس در خیابان شمس‌آبادی ایجاد شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به خطوط عبوری تندرو در اصفهان ادامه داد: این خطوط شامل خط تندرو ۴ (پایانه جی - میدان نماز درچه)، خط ۱۰ (پایانه باغ قوشخانه - میدان ارتش) خط ۱۶ (خورزوق - کاوه - پایانه کوی ولی‌عصر) با تعداد مسافر روزانه ۳۱ هزار نفر است.

کد خبر 721719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.