شرکت‌ها باید نگاه علمی به بازاریابی داشته باشند

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی اصفهان گفت: شرکت‌ها باید به موضوع بازاریابی به صورت علمی توجه کنند، همچنین خرده‌فروش‌ها که توان اقتصادی کمتری دارند با شرکت‌های بزرگ ارتباط بگیرند تا بتواند کالاهای خود را از مسیر آن‌ها عرضه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید دزفولی امروز _شنبه، سی‌ام دی_ در همایش بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیمان اوراسیا با تمرکز بر بازار روسیه اظهار کرد: توافقنامه با اتحادیه اقتصادی اوراسیا، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ما خواهد بود، امیدوارم بتوانیم از این فرصت با هدف دوری از تهدیدها به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان در حوزه تولیدات کشاورزی قابلیت‌های خوبی دارد، ادامه داد: در حوزه تجارت بین‌المللی باید به کیفیت، کمیت و استمرار تولیدات توجه شود، همچنان زیرساخت‌های حمل و نقل نیز در کشور فراهم نیست که دولت و بخش خصوصی باید برای توسعه آن ورود کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در ساخت دهکده لجستیک در شرق اصفهان تصریح کرد: این دهکده به عنوان پایانه حمل و نقل می‌تواند کمک شایانی به حوزه اقتصاد داشته باشد.

دزفولی ادامه داد: شرکت‌ها باید به موضوع بازاریابی به صورت علمی توجه کنند، همچنین خرده‌فروش‌ها که توان اقتصادی کمتری دارند با شرکت‌های بزرگ ارتباط بگیرند تا بتواند کالاهای خود را از مسیر آن‌ها عرضه کنند.

وی افزود: وضعیت اتاق بازرگانی ایران مساعد نیست، با توجه به اینکه رئیس قبلی اتاق تأیید نشد، امیدوارم در انتخابات مجدد که فردا برگزار می‌شود، فردی به عنوان رئیس اتاق ایران انتخاب شود که برای کشور مفید باشد.

کد خبر 721625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.