انبار ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انباری که مربوط به ۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق دپو شده بود در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع مواد غذایی و دیگر کالاهای قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره جهاد کشاورزی به محل اعزام و انبار را مورد بازرسی قرار دادند که پس از بررسی دقیق صورت گرفته قاچاق بودن کالاهای موجود در آن به تأیید رسید و مشخص شد انبار مذکور در سامانه انبارها ثبت نشده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: در این عملیات ۷۱۳ قلم انواع مواد غذایی و ۶۱۴ نوع کالا دیگر شامل لوازم پلاستیکی، لوازم بهداشتی، محصولات دخانی، لوازم برقی و خانگی قاچاق کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش آنها را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

هاشمی‌فر از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: با دستور قضائی، کالاهای مکشوفه در محل توقیف و پرونده مربوطه تشکیل شد.

کد خبر 721589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.