انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و ایجاد تحول است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: انقلاب اسلامی هر لحظه در حال پیشرفت و ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف است و این انگیزه توسعه و آبادانی هیچ‌ وقت از بین نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز _شنبه سی‌ام دی_ در نشست ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: ارزش‌های اصولی انقلاب اسلامی، حیات‌بخش و همیشگی است و مردم انقلابی ایران توانمندی فتح قله‌های استقلال و آزادی را از همین مسیر و منبع، دریافت می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی هر لحظه در حال پیشرفت و ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف است و این حرارت و انگیزه هیچ‌وقت از بین نرفته و سرد نمی‌شود.

لزوم تولید محتوا و فضاسازی محیطی در دهه فجر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با متذکر شدن برگزاری پرشور و با نشاط ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر ادامه داد: فضاسازی محیطی و تولید محتواهای مرتبط با دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی کشور و استان اردبیل، از جمله اقداماتی است که در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسمیان با تأکید بر توجه به تبیین و روشنگری در بین دانش‌آموزان، دانشجویان و نسل جوان بیان کرد: در این راستا، همکاری تمام نهادها و دستگاه‌ها با آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها ضروری است.

وی تصریح کرد: همه ما باید زمینه‌های حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی، همچنین ایجاد شور انتخاباتی به‌عنوان جشن سیاسی را فراهم کنیم.

کد خبر 721532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.