چند ابرپروژه در خراسان جنوبی در حال اجرا است

استاندار خراسان جنوبی گفت: چند ابرپروژه مهم در استان در حال اجراست که از مطالبات دیرینه مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز _شنبه سی‌ام دی_ با بیان این مطلب در دیدار حسن عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما، اظهار کرد: در کنار همه اقدامات ارزنده طی دو سال گذشته دولت سیزدهم در حوزه زیرساختی، چند ابرپروژه مهم در حال اجراست که از مطالبه‌های دیرینه مردم است.

وی با اشاره به موقعیت اقلیمی خراسان جنوبی و مشکلاتی که زمستان سال گذشته از سرمای شدید هوا بر استان حاکم شد، افزود: برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، موضوع اتصال استان به رینگ سراسری پیگیری شد و به نتیجه رسید.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با اهتمام دولت، عملیات اجرایی پروژه اجرای خط لوله انتقال گاز دشتک زابل به نهبندان با ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی شد و در حال اجراست.

وی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور در اجرای پروژه راه‌آهن استان گفت: عملیات اجرایی این پروژه به‌طور رسمی در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان جنوبی در شهریور سال جاری آغاز شد و در حال حاضر پروژه فعال است.

قناعت تأکید کرد: محل تأمین اعتبار این پروژه مشخص شده است و فقط زیرسازی آن ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی از انتقال آب دریای عمان هم به عنوان یک ابرپروژه یاد کرد و گفت: این پروژه در استان خراسان جنوبی در مرحله مسیرسازی است.

قناعت گفت: راه‌اندازی مجدد کارخانه قند قهستان هم از اتفاقات میمون دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی است که تنها سه ماه و ۲۳ روز بعد از وعده رئیس‌جمهور در شهرستان درمیان محقق شد.

حسن عابدینی، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما هم در این دیدار ضمن اشاره به رتبه برتر خراسان جنوبی در مشارکت در انتخابات، به تشریح اقدامات صداوسیما برای انتخابات یازدهم اسفند پرداخت.

حسن عابدینی تاکید کرد: تمام تلاش خود را باید به کار بگیریم تا سطح مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بالا باشد.

کد خبر 721515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.