کلاهبردار حرفه‌ای در دام کارآگاهان پلیس سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و کشف ۴۰ فقره کلاهبرداری در شهرستان هیرمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان شهرستان هیرمند مبنی بر اینکه شخصی ناشناس اقدام به انتقال وجه از حساب شکات به حساب خودش و اشخاص دیگر کرده است، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و شگردهای ویژه پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر کردند که متهم پس از انتقال به مقر در بازجویی‌های پلیسی تاکنون به بزه ارتکابی برداشت غیرمجاز از حساب ۴۰ نفر از شهروندان با روش‌های متقلبانه خود معترف شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی، از اعتماد بیجا به افراد کلاهبردار که با عناوین متقلبانه قصد کلاهبرداری از آنان را داشته خودداری کردند و در صورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده است تا اقدامات لازم و مقتضی در راستای برخورد قاطع با آن‌ها صورت گیرد.

کد خبر 721490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.