مردم در صورت مواجه با عدم تسهیل امور در سازمان‌ها موضوع را به بازرسی استانداری انعکاس دهند

استاندار فارس در سیزدهمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان با تاکید بر اینکه مدیران باید دفتر ارتباط با مردم را در مجموعه خود توسعه دهند،گفت: اگر در سازمانی این دفتر وجود نداشت یا امور مردم را تسهیل نکرد مراجعه کنندگان موضوع را به بازرسی استانداری انعکاس دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه _جمعه بیست و نهم دی _ در حاشیه سیزدهمین میز خدمت جوانان و دانشجویان با اشاره بر اهمیت برگزاری مستمر میزهای خدمت، به فرمایش امیرالمؤمنین علی (ع) خطاب با مالک اشتر اشاره و اظهار کرد: حضرت علی (ع) به مالک اشتر دستور داده بود که همواره قسمتی از وقت خود را برای دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص دهد و بی واسطه با ایشان دیدار کند؛ متأسفانه گرفتاری‌های روزمره اداری این اجازه را به ما نمی‌دهد تا هر روز این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره بر اینکه ماهیانه یک میز خدمت برای عموم مردم در مسجد وکیل برگزار و همچنین ماهیانه میز خدمت ویژه دانشجویان و جوانان برگزار می‌کنیم، افزود: سعی کرده‌ام همواره در ماه، این دو میز خدمت حتماً برگزار شود و در سفرهای دوم شهرستانی هم اصرار دارم برای مردم عزیز شهرستان‌ها میزهای خدمت برگزار شود.

استاندار فارس تصریح کرد: اخیراً از تمام مدیران کل خواسته ام که بصورت مستمر و منظم در قالب میز خدمت تخصصی خود با مردم دیدار بی واسطه داشته باشند.

ایمانیه تاکید کرد: مدیران می‌بایست ابتدا دفتر ارتباط با مردم را در مجموعه خود توسعه دهند و تقویت کنند تا این دفاتر مردم را برای حل مشکلات آنها راهنمایی کنند و اگر در سازمانی این دفتر وجود نداشت یا امور مردم را تسهیل نکرد مراجعه کنندگان موضوع را به بازرسی استانداری انعکاس دهند.

وی ضمن اینکه از این دفاتر خواست حتی المقدور مشکل مردم را با هم افزایی با سایر دفاتر در دیگر دستگاه‌ها مرتفع کنند و اگر مقدور نبود موضوع را مستقیم به مدیرکل ارجاع دهند، خاطر نشان کرد: مدیر کل سازمان موظف است به صورت هفتگی مواردی را که در دفاتر حل نشده را پیگیری و مرتفع کند و در صورتی که موضوع به سرانجام نرسید موارد در میز خدمت ماهیانه که در مسجد وکیل برگزار می‌شود بررسی خواهد شد.

استاندار فارس در پایان با اشاره بر اینکه جوانان از میز خدمت ویژه خود استقبال می‌کنند، اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این میز خدمت بتوانیم مشکلی از جوانان و دانشجویان مرتفع و امید و انگیزه را در این گروه از جامعه تقویت کنیم.

کد خبر 721353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.