مس‌سونگون با سرمربی جدید نیز ناکام ماند

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال با پیروزی سخت گیتی‌پسند و شکست دور از انتظار مس سونگون و سن‌ایچ ساوه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مردان کشور امروز _جمعه بیست‌ونهم دی_ با انجام هفت دیدار به‌صورت همزمان از ساعت ۱۶ برگزار شد و گیتی‌پسند اصفهان که صدرنشین جدول رده‌بندی است بازهم صاحب پیروزی شد تا یک‌هفته دیگر به قهرمانی نزدیک شود و مس سونگون که سرمربی‌اش را تغییر داده بود در خانه فرش‌آرا به یک‌امتیاز بسنده کرد.

سفیرگفتمان تهران ۳ - گیتی‌پسند اصفهان ۴

در پایتخت باز هم گیتی‌پسند نتیجه‌ای به‌جز برد تقدیم حریف نکرد و موفق شد صاحب سه‌امتیاز هفته بیستم شود. محمدحسین درخشانی و مهدی کریمی هرکدام دو گل برای گیتیزن‌ها به‌ثمر رساندند و سه‌گلی که الیاس براتی، میلاد قنبرزاده و علیرضا محمودی برای سفیرگفتمان زدند نتوانست گیتی‌پسندی‌ها را متوقف کند.

آناصنعت پاسارگاد قم ۲ - شهرداری ساوه ۲

تقابل تیم‌های میانه‌جدولی آناصنعت پاسارگاد قم که از شهرداری ساوه پذیرایی کرد با مساوی به پایان رسید. برای آناصنعت پاسارگاد قم علیرضا وفایی و فردین قاسمی گلزنی کردند و در طرف مقابل گل‌های شهرداری ساوه توسط امیرحسین غلامی زده شد.

مس‌سونگون با سرمربی جدید نیز ناکام ماند

سن‌ایچ ساوه ۴ - پالایش‌نفت بندرعباس ۸

پرگل‌ترین بازی هفته بیستم نیز میان سن‌ایچ ساوه و پالایش‌نفت بندرعباس برگزار شد و پالایش‌نفت برخلاف پیش‌بینی‌ها از سد سن‌ایچ سرسخت گذشت. گل‌های سن‌ایچ ساوه را رضا سپندار، محمدهادی منجمی و فرشید نادری زدند و هشت گل پالایش‌نفت بندرعباس توسط محمدحسین بازیار (دوگل)، امیرحسین دهقانی، امیررضا خون‌جهان، رحمان سارانی، سعید حاجیلری و محمد بنی‌اسدی وارد دروازه میزبان شد.

فولاد زرند ایرانیان سیرجان صفر - گهرزمین سیرجان ۲

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان که برای رسیدن به جایگاه دوم جدول و قرار گرفتن به‌جای مس سونگون ورزقان دندان تیز کرده بود در یکی از کم‌گل‌ترین بازی‌های هفته با دو گل فولاد زرند سیرجان ایرانیان را شکست داد. محمدامین شجاعی و کهزادی زننده دو گل گهرزمین بودند.

مس‌سونگون با سرمربی جدید نیز ناکام ماند

آلومینیوم اراک ۱ - پوشاک‌حافظ ساری ۱

در تقابل تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پوشاک‌حافظ ساری که به‌میزبانی ایرالکویی‌ها برگزار شد، تیم فوتسال آلومینیوم توسط علی ابراهیمی به گل رسید و در ادامه طاها مرتضوی پوشاک‌حافظ ساری را به بازی برگرداند تا امتیازات تقسیم شود.

فرش‌آرا مشهد ۴ - مس سونگون ورزقان ۴

مس سونگون که برای خروج از بحران حمید بی‌غم را جایگزین اسماعیل تقی‌پور کرده بود در خانه فرش‌آرای سرسخت به یک امتیاز بسنده کرد. برای مس سونگون میهمان ابتدا بهروز عظیمی گل زد و در ادامه مهدی جاوید هت‌تریک کرد تا بیش از پیش به عنوان آقای‌گلی نزدیک‌تر شود. گل‌های فرش‌آرای مشهد نیز توسط حامد قهرمانی، حمید عبدالهی، سینا اسدی و سعید سروری به‌ثمر رسید.

مس‌سونگون با سرمربی جدید نیز ناکام ماند

مقاومت البرز ۲ - کراپ الوند ایرانیان قزوین ۳

شاگردان علیرضا افضل در خانه مقاومت البرز صاحب سه‌امتیاز ارزشمند شدند. علی اکرمی و سعید ممبینی زننده گل از سه‌گل کراپ الوند بودند و در نهایت کراپ الوند ایرانیان قزوین توانست مقاومت البرز را از پیش‌رو بردارد و بازهم فاصله‌اش با انتهای جدول را بیشتر کرد.

جدول لیگ‌برتر فوتسال در پایان هفته بیستم:

مس‌سونگون با سرمربی جدید نیز ناکام ماند

کد خبر 721303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.