افزایش اعتماد و امیدآفرینی بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

استاندار سمنان گفت: بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی، افزایش اعتماد و همچنین امیدآفرینی در متن جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در آئین افتتاح جام رسانه‌ای امید استان سمنان اظهار کرد: بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی، افزایش اعتماد و همچنین امیدآفرینی در متن جامعه است.

وی افزود: امیدآفرینی و اعتمادآفرینی در بین آحاد جامعه امری بسیار حائز اهمیت است، زیرا زمینه تحقق مشارکت قوی در حوزه‌های سیاسی، به خصوص انتخابات را فراهم می‌سازد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امید، پایه و اساس پیشرفت، بالندگی و دستیابی به موفقیت و نتیجه مطلوب است.

هاشمی تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم از متن مردم برخواسته و به صورت ویژه گره‌گشایی از مشکلات مردم و امیدآفرینی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: احیای واحدهای راکد، تقویت تولید، رشد اقتصادی، کسب رتبه‌های برتر کشوری در حوزه‌های کاهش تورم، نهضت ملی مسکن، آموزش و پرورش، تحقق شعار سال، مردم‌داری و برگزاری نشست‌های متعدد با مردم به ویژه در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار از مؤلفه‌های بارز امیدآفرینی دولت سیزدهم در استان سمنان است.

استاندار سمنان گفت: خبرنگاران و رسانه‌های استان به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم، فرماندهان جهاد تبیین در عرصه‌های جنگ و تهاجم همه‌جانبه و فرهنگی دشمنان هستند.

هاشمی اظهار کرد: دهه فجر، دهه ارائه عملکرد و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی است.

وی افزود: امیدواریم با امیدآفرینی در سطح جامعه و آحاد مردم از طریق بیان عملکردها و تبیین دستاوردها در قالب اینگونه برنامه‌ها به خصوص توسط خبرنگاران و رسانه‌ها، مشارکت قوی و حداکثری در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۱۱ اسفند و عمل به فرامین مقام معظم رهبری محقق شود.

کد خبر 721137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.