عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ دی‌

در این بسته خبری از کاهش ترافیک در شهرکرد در دستور کار شهرداری تا افزایش ۲۹ درصدی بودجه شهرداری یزد در سال آینده و شهرداری تهران برای ساخت سه مجموعه ورزشی با چین مذاکره کرده است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شعله‌های ۷۵۱ حریق در سنندج مهار شد

مرتضی کرمی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: ۷۵۱ مورد عملیات اطفا حریق و ۹۰۱ مورد عملیات حوادث توسط آتش‌نشانی شهرداری سنندج در ۹ ماهه امسال انجام شده است.

۲۰ درصد وسعت گناباد مشمول طرح بازآفرینی شهری قرار گرفت

مهران حسین زاده، شهردار گناباد گفت: از مجموع هزار و ۷۰۰ هکتار وسعت شهری گناباد ۲۰ درصد، معادل ۳۴۰ هکتار را بافت فرسوده و ناکارآمد شهری تشکیل می‌دهد که امسال در قالب ۱۴ محله تحت پوشش طرح بازآفرینی شهری قرار گرفت.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ دی‌

شهرداری تهران برای ساخت ۳ مجموعه ورزشی با چین مذاکره کرد

امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: دستور رئیس جمهور در ساخت مجموعه بزرگ ورزشی در پایتخت، مقدمه‌ای برای بررسی شرایط و نیازهای ورزش شهر تهران شد و بر همین اساس، ایجاد سه مجموعه ورزشی با همکاری چین در حال برنامه‌ریزی است.

۲ هزار و ۶۹۴ اتوبوس و ۱۰ هزار ون برقی وارد ناوگان حمل‌ونقل می‌شود

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: ۲ هزار و ۶۹۴ اتوبوس برقی و ۱۰ هزار ون برقی وارد ناوگان حمل و نقل خواهد شد که تحول بزرگی در حوزه هوای پاک است.

امسال نوروز متفاوتی را در شهر رقم خواهیم زد

محسن تویسرکانی، شهردار منتخب کرمان با اشاره به اهمیت آماده‌سازی این شهر در آستانه سال جدید گفت: من اعتقاد دارم با عده و عُده‌ای که شهرداری کرمان دارد این کار شدنی است و به یاری خدا امسال نوروز متفاوتی را در این شهر رقم خواهیم زد.

تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده اصفهان به ۷۰ درصد رسید

وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: میزان تخفیف در عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده این کلانشهر به ۷۰ درصد رسیده است.

افزایش ۲۹ درصدی بودجه شهرداری یزد در سال آینده

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: لایحه بودجه ۵۵ هزار میلیارد ریالی شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳ در یک‌صد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر تقدیم این شورا شد که نسبت به بودجه سال جاری افزایش ۲۹ درصدی دارد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ دی‌

آماده‌سازی ۴ کمپ برای اسکان مسافران نوروزی در بوشهر

حسین حیدری، شهردار بوشهر از آماده‌سازی چهار کمپ برای اسکان مسافران نوروزی در مناطق مختلف شهر خبر داد.

کاهش ترافیک در شهرکرد در دستور کار شهرداری

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: اصل توافق بین شهرداری شهرکرد با مالکان، کاهش ترافیک و در نهایت رضایت شهروندان است.

کد خبر 720843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.