درب صدا و سیما برای خدمت به مردم باز است

رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص حضور برخی از بازیگران چهره به‌عنوان سلبریتی‌ها در صدا و سیما، گفت: من وارد اسامی نمی‌شوم اما حرفی را که بارها گفته‌ایم باز هم تکرار می‌کنم که درب صدا و سیما برای هنرمندانی که بخواهند به مردم خدمت کنند باز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیمان جبلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌وهفتم دی_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های رسانه ملی در ایام انتخابات، اظهار کرد: غیر از برنامه‌های تلویزیونی که برای حوزه‌های انتخابیه در نظر گرفته شده، تلوبیون هم یک صفحه اختصاصی به همه نامزدها با ظرفیت ۱۰ ساعت بارگذاری ویدئوهای تبلیغاتی و اطلاعات دیگری که نامزد می‌خواهد بارگذاری کند، اختصاص خواهد داد.

وی افزود: در ایرانسل‌ها نیز این همین ظرفیت را در اختیار همه نامزدها قرار می‌دهیم و می‌توانند فایل‌های صوتی‌شان را در آنجا بارگذاری کنند و آنجا نیز برایشان صفحه ایجاد خواهد شد، رادیونماها نیز در حد زیرنویس و کپشن می‌توانند کمک کنند.

رئیس سازمان صد او سیما با یادآوری اینکه همه این موارد ظرفیت‌هایی است که صدا و سیما در اختیار نامزدها قرار داده است، یادآور شد: استناد به قانون انتخابات و اصلاح آن باعث شد ما بتوانیم از ظرفیت‌هایمان در راستای مشارکت بیشتر استفاده کنیم.

جبلی درباره برنامه‌های صدا و سیما برای جشنواره فجر با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر و مناسبتی هفته آینده اعلام خواهد شد و برنامه‌های متنوعی در قالب‌های مختلف داریم، اظهار کرد: برای این ایام برنامه‌های ترکیبی، گفت‌وگو محور و سرگرمی و حتی نمایشی خواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص حضور برخی از بازیگران چهره به‌عنوان سلبریتی‌ها در صدا و سیما، گفت: من وارد اسامی نمی‌شوم اما حرفی را که بارها گفته‌ایم باز هم تکرار می‌کنم که درب صدا و سیما برای هنرمندانی که بخواهند به مردم خدمت کنند باز است.

منبع: ایرنا

کد خبر 720785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.