برگزاری دومین جلسه هم‌اندیشی اجرای پروژه فیبر نوری در شهر تهران

دومین جلسه هم‌اندیشی اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای پایتخت به میزبانی شهرداری تهران با حضور وزیر ارتباطات و شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، دومین جلسه هم‌اندیشی برای اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهر تهران، با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا زاکانی شهردار تهران و معاونان شهردار و شهرداران مناطق بیست‌ودوگانه پایتخت در ساختمان خیابان بهشت برگزار شد.

در این جلسه وزیر ارتباطات با تشریح آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در کشور بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه در شهر تهران تاکید کرد.

شهردار تهران نیز با توجه به نقشی که این پروژه برای توسعه شهر تهران و افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی دارد، از همه شهرداران مناطق شهرداری خواست تا در اجرای این ابرپروژه حداکثر همکاری را با وزارت ارتباطات داشته باشند.

اوایل دی بود که تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهرداری تهران برای اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در پایتخت میان دو طرف امضا شد.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در وبگاه iranfttx.ir، تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار در پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند و چندی پیش این پروژه توسط رئیس‌جمهور، در استان گلستان به عنوان نخستین استانی که تمام ۳۷ شهر آن تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته است، به‌طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 720669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.