نظارت مدیریتی شهردار اراک، پیشرفت پروژه های عمرانی را به دنبال دارد

شهردار اراک گفت: تصمیمات و نظارت مدیریتی شهردار اراک، پیشرفت پروژه های عمرانی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در بازدید از پروژه مجتمع تجاری، رفاهی و پارکینگ طبقاتی آفتاب اظهار کرد: به دنبال افزایش حس تعلق شهروندان به شهر هستیم.

وی افزود: فضای عمومی و داخلی پروژه مجتمع آفتاب باید به یک فضای زیبا و جذاب برای شهروندان تبدیل شود.

شهردار اراک در ادامه این نوید را به شهروندان داد که شهر اراک در بحث خرید اتوبوس‌های برقی، جز شهرهای پیشرو در کشور خواهد بود.

شورای از شهردار برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی حمایت می‌کند عضو شورای اسلامی شهر اراک هم در این بازدید گفت: اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی حمایت می‌کنند.

حسن قربانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها مجتمع تجاری، رفاهی و پارکینگ طبقاتی آفتاب است که باید با حداکثر سرعت پیش رود.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک هم در این بازدید گفت: در طبقه سوم مجتمع تجاری، رفاهی و پارکینگ طبقاتی آفتاب که کاربری و رفاهی برای آن تعریف شده است نیازمند اخذ تصمیمات خاص هستیم تا اثر بخشی و کارایی مناسب و بالایی داشته باشد.

به گزارش ایمنا، شهردار اراک طبق روال هر هفته و با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، از آخرین وضعیت پروژه‌های مجتمع تجاری، رفاهی و پارکینگ طبقاتی آفتاب و همچنین زمین ورودی منطقه گردشگری نور الشهدا برای احداث پارکینگ عمومی و در نهایت زمین چمن مصنوعی در دست ساخت کوی رضوی و فضاسازی زیر پل شریعتی، بازدید به عمل آورد.

در بازدید امروز شهردار اراک از پروژه آفتاب که این روزها با حداکثر نیروی عملیاتی و اجرایی و در تمامی جبهه‌های کاری فعال است، با تشریح آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه توسط معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری، مشاور و پیمانکار، با دستورات مدیریتی شهردار، مسائل و مشکلات موجود برای تسریع در عملیاتی اجرایی پروژه، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

کد خبر 720587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.