جسم بی‌جان مرد قزوینی از آب خارج شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: جسد بی جان مردی در حدود ۵۸ ساله که در استخر آبی کشاورزی غرق شده بود، توسط غواصان سازمان آتش ‎نشانی قزوین از آب خارج شد.

آتش‌پاد قدیر موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از عملیات غواصان آتش نشانی قزوین برای کشف جسد مردی ۵۸ ساله در استخر کشاورزی خبر داد و اظهار کرد: جسد بی جان مردی در حدود ۵۸ ساله که در استخر آبی کشاورزی، واقع بعداز روستای قمیک، جنب پل دولت آباد قزوین دریکی از استخرهای کشاورزی غرق شده بود، توسط غواصان سازمان آتش ‎نشانی قزوین از آب خارج شد.

وی اضافه کرد: بنا به درخواست نیروی انتظامی و پیرو اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین، در ساعت ۱۷:۴۸ دقیقه روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ماه سال ۱۴۰۲ از غرق شدن مردی به طور حدودی ۵۸ ساله‌ای در استخر کشاورزی در نزدیکی پل دولت آباد خبر داده شد که بلافاصله اکیپ‌های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎ نشانی قزوین به محل حادثه رهسپار شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری قزوین در ادامه بیان کرد: غواصان سازمان آتش‎ نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از لوازم و تجهیزات ویژه غواصی وارد آب شده و پس از دقایقی جست و جو در عمق پنج متری این استخر موفق به کشف جسد بی ‎جان غریق شدند و نسبت به خارج کردن غریق از داخل استخر و انتقال آن به خشکی اقدام کردند.

موسی‌خانی ادامه داد: آتش ‎نشانان پس از خارج کردن جسد از این استخر و تحویل آن به عوامل اورژانس و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 720339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.