برپایی نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی در اراک

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی در محل نمایشگاه‌های بین المللی این استان در اراک گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حسین محمودی فر عصر امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک ایرانی اسلامی از ۲۵ تا ۲۹ دی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان مطرح کشوری و استانی برگزار می‌شود افزود: برگزاری این نمایشگاه موجب می‌شود طراحان و تولیدکنندگان پوشاک استان مرکزی این فرصت را پیدا کنند تا با برندهای مطرح تولید پوشاک آشنا و با آنها ارتباط بیشتری برقرار کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این نمایشگاه متشکل از ۳۰ غرفه است که شش غرفه برای ترویج فرهنگ مدیافت، پویش نه به پلاستیک، ترویج فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای، انجمن طراحان مد و لباس صورت رایگان و ۲۴ غرفه با تخفیف ۶۰ درصدی در اختیار غرفه داران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکت با حمایت اداره کل محیط زیست استان پویش فرهنگی نه به پلاستیک در این نمایشگاه اجرا می‌شود افزود: در این نمایشگاه ۲۲ هنرمند در حوزه تولید پوشاک ایرانی اسلامی حضور دارند.

محمودی با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: گسترش و ترویج زیست عفیفانه پایه‌های فرهنگ غنی ایرانی را مستحکم‌تر می‌کند و صحنه برای حضور پوشاک برگرفته از فرهنگ غرب تنگ‌تر می‌شود.

کد خبر 720337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.