عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ دی‌

در این بسته خبری از اجرای پارک شش هکتاری با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در مشهد تا قطع و هرس درختان در قزوین پیگرد قانونی دارد و آغاز ساخت پردیس مسافری در نزدیکی مترو شهرآفتاب تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

قطع و هرس درختان در قزوین پیگرد قانونی دارد

محمد صالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: آسیب به فضای سبز و قطع و هرس هر نوع درخت در محدوده شهر بدون اجازه شهرداری پیگرد قانونی دارد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ دی‌

ثبت جهانی مجموعه زندیه مطالبه مدیریت شهری از میراث فرهنگی است

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز در نشست با مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان‌های فارس و اصفهان گفت: ثبت جهانی مجموعه زندیه مطالبه مدیریت شهری از میراث فرهنگی است.

بهای خدمات و عوارض شهرداری قم ۳۸ درصد افزایش یافت

مجید اخوان، عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه با در نظر گرفتن نرخ تورم، افزایش بهای خدمات و عوارض شهرداری قم در سال آینده می‌توانست بیشتر از این رقم باشد، گفت: میزان افزایش تعرفه، عوارض و بهای خدمات شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ در جهت تشویق و رونق ساخت‌وساز ۳۸ درصد افزایش خواهد داشت.

تجهیز ۸۰ درصد تاکسی‌ها در ملایر به دستگاه کارت‌خوان

محمد لطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر گفت: ۸۰ درصد ناوگان تاکسیرانی این شهر در راستای رفاه حال شهروندان به دستگاه‌های کارتخوان مجهز شده‌اند.

معرفی پیمانکار متخلف به عوامل نظارتی و قضائی در کرج

محمدرضا خسروی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: دستورهای لازم برای شناسایی و اعلام جرم احتمالی علیه افراد متخلف در برخورد دور از شأن با یک زباله گرد به عوامل نظارتی و قضائی صادر شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ دی‌

آغاز ساخت پردیس مسافری در نزدیکی مترو شهرآفتاب تهران

پوریا علیمردانی، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با اشاره به ساخت یک پردیس مسافری در محدوده شهر آفتاب، گفت: سرویس‌های با مسافت طولانی از پایانه‌های جنوب و غرب (آزادی) به این پردیس منتقل می‌شود.

اجرای پارک ۶ هکتاری با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در مشهد

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از پروژه‌های مهم منطقه ۲، پارک ۶ هکتاری «اسماعیل‌آباد» است که روند پیشرفت مطلوبی داشته و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده است.

کد خبر 719976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.