اهمال در اطلاع‌رسانی مسابقات جام جهانی یخ‌نوردی و اعلام یک خبر نادرست/ صفدریان پنجم شد

اهمال در اطلاع‌رسانی درست نتایج مسابقات جام جهانی یخ‌نوردی، رسانه‌ها را به اشتباه انداخت که نتیجه آن اعلام خبر قهرمانی ملی‌پوش یخ‌نوردی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جریان رقابت‌های جام جهانی یخ‌نوردی که به میزبانی «چئونگ‌سونگ» کره جنوبی برگزار شد، یخ‌نوردان کشورمان «محمدرضا صفدریان» و «محسن بهشتی راد» در ماده سرعت حضور داشتند و در رده‌های پنجم و هشتم قرار گرفتند.

در این ماده یخ‌نوردانی از مغولستان رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و ورزشکار کره جنوبی سوم شد. این مسابقات اولین دور از فصل جاری جام‌های جهانی یخ‌نوردی است که با حضور ۳۴ ورزشکار از کشورهای ایران، مغولستان، کره جنوبی، کانادا، هلند، سوئیس، لهستان، انگلستان، آمریکا، فرانسه، هنگ‌کنگ و فنلاند برگزار شد.

به گزارش ایمنا، روز گذشته به‌دلیل اهمال فدراسیون در اعلام نتیجه این مسابقات خبری مبنی بر قهرمانی محمدرضا صفدریان منتشر شد که این خبر در رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های محلی اصفهان بازتاب زیادی داشت، با این حال بر اساس نتایجی که وبگاه رسمی مسابقات منتشر کرده، ملی‌پوش یخ‌نوردی اصفهان در رده پنجم جای گرفته است و اگر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، از همان ابتدا اطلاع‌رسانی درستی از نتایج به دست آمده انجام داده بود، رسانه‌ها نیز به اشتباه نمی‌افتادند.

کد خبر 719809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.