مقاومت هند در برابر استرالیا در نیمه دوم شکست

تیم ملی فوتبال استرالیا کار خود در جام ملت‌های آسیا را با برتری دو بر صفر مقابل هند آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در کشور قطر تیم ملی استرالیا از گروه B این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم ملی هند رفت و دو بر صفر برنده شد.

علی‌رغم موقعیت‌های فراوان استرالیا در نیمه نخست، در نهایت این نیمه گلی نداشت تا دو تیم راهی رختکن شوند و خود را برای نیمه مربیان آماده کنند.

با شروع نیمه دوم بازی در نهایت در دقیقه ۵۰ بازی جکسون ایروین روی اشتباه سنگربان هند موفق شد گل نخست بازی را به سود استرالیا به ثمر رسانده تا قفل دروازه‌ها شکسته شود، در ادامه در دقیقه ۷۳، جردن باس روی پاس رایلی مک‌گری موفق شد گل دوم استرالیا را وارد دروازه هند کند.

با این اوصاف، استرالیا که یکی از مدعیان جام است کار خود را پیروزی آغاز کرد. از دیگر دیدار این گروه و از ساعت ۲۱ امشب، ازبکستان و سوریه به مصاف هم می‌روند.

ترکیب اولیه دو تیم:

تیم ملی استرالیا:

متیو رایان، عزیز بهیچ، کای روولز، هری سوتار، گتین جونز، کرگ گودوین، جکسون اروین، کیانو باکوس، کانر متکالف، مارتین بویل، میشل دوک

سرمربی: گراهام آرنولد

تیم ملی هند:

گورپریت سینگ ساندو، سوبحشیش بوسه، راهول بهیکه، ساندش جینگان، نیخیل پوجاری دیپاک تانگوری، منویر سینگ، لالنگماویا رالته، لالیانزوالا چهانگته، سورش سینگ، سونیل چتری

سرمربی: ایگو استیما

کد خبر 719738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.