توزیع ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار پاکت شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای توزیع ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار پاکت شیر در بین مدارس استان اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، امین سلیمانی در حاشیه آئین نمادین توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان، اظهار کرد: توزیع شیر از هفته جاری برای ۱۱۱ هزار دانش‌آموز هدف انجام خواهد شد.

وی افزود: برای توزیع ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار پاکت شیر در بین مدارس استان اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی لازم برای توزیع شیر رایگان بین مدارس سراسر استان، به‌ویژه مدارس روستایی در دورترین نقاط استان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شیر تهیه شده، شیر صنعتی با کیفیت است و نظارت بر تهیه و توزیع آن توسط مراجع ذی‌ربط از جمله معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد استان صورت می‌گیرد.

سلیمانی با تشکر از رئیس جمهور و اقدام انقلابی دولت سیزدهم در تأمین اعتبار لازم برای توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان ابتدایی سراسر کشور، تاکید کرد: شیر رایگان هفته‌ای دو نوبت تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در مدارس استان توزیع خواهد شد.

کد خبر 719721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.