رضا ابرارخرم رئیس هیئت بدمینتون همدان شد

«رضا ابرارخرم» با کسب بیشترین آراء در مجمع انتخابات بدمینتون همدان، به عنوان رئیس جدید این هیئت برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان امروز- شنبه بیست و سوم دی‌- در جلسه مجمع انتخابات هیئت بدمینتون همدان با تاکید بر لزوم استعدادیابی، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته اقدامات ساختاری خوبی در هیأت بدمینتون استان شکل گرفته است.

وی افزود: این رویه با قدرت و برنامه‌ریزی بیشتری باید ادامه یابد تا هم بتوانیم استعدادهای بیشتری پرورش دهیم و نیز در حوزه بدمینتون کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه وفاق و همدلی، راهگشای موفقیت ورزش استان است، خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه رؤسای سابق و پیشکسوتان و مربیان این رشته ورزشی در راستای برنامه‌ریزی راهبردی برای توسعه ورزش بدمینتون حائز اهمیت است.

حقیقی با تاکید بر تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشرفت و رونق ورزش، اضافه کرد: با هدف پیشرفت بدمینتون استان باید تعامل سازنده با آموزش و پرورش و شهرداری داشته باشیم، زیرا به استعدادیابی و قهرمان‌پروری کمک می‌کند.

به گزارش ایمنا، رضا ابرارخرم تنها کاندیدای این مجمع با کسب ۲۰ رأی از ۲۳ رأی مأخوذه به مدت چهار سال در ریاست این هیئت معرفی شد.

همچنین ندا نیکوسخن به عنوان نایب رئیس، تورج نصری به عنوان خزانه دار، سهم الدین حمیدی، سید کاظم برقعی و علی اکبر وکیلی مراد به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

کد خبر 719654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.