وام مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: براساس مصوبه هیئت وزیران، تسهیلات ارزان‌قیمت ساخت مسکن روستایی از دو میلیارد ریال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، غلامرضا اسماعیلی امروز _شنبه بیست‌وسوم دی_ اظهار کرد: نگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم به روستاها رویکرد محرومیت‌زدایی و تاکید بر توسعه مسکن روستایی بوده و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است.

وی با بیان اینکه نگاه اصلی دولت توجه به مسکن روستایی است، افزود: سقف تسهیلات بنیاد مسکن تا سال گذشته ۲ میلیارد ریال به هر نفر و باز پرداخت ۲۰ سال و سرجمع کشوری آن ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در سال بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با اشاره به افزایش رقم وام نوسازی مسکن روستایی تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران تسهیلات ارزان‌قیمت ساخت مسکن روستایی از دو میلیارد ریال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرد تا ساخت مسکن در روستاها بیش از گذشته رونق بگیرد.

اسماعیلی ادامه داد: دولت سیزدهم با همه مشکلات و گرفتاری‌هایی که داشت این مصوبه اخیر را به مرحله اجرا رساند که اقدامی بسیار ارزشمندی به‌شمار می‌آید؛ چراکه نه تنها سقف تسهیلات افزایش پیدا کرد، از نظر تعداد نیز از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به ۳۵۰ هزار واحد مسکونی در سال برای کل کشور مصوبه صادر شده است.

وی عنوان کرد: همکاری خوبی بین وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه شکل گرفته و تا امروز کار به‌خوبی پیش رفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: تسهیلات مسکن روستایی هفته گذشته در استان اصفهان ابلاغ شده است، سهمیه بانک‌های عامل معرفی و برش شهرستانی به آن‌ها ابلاغ شده است و آماده پرداخت تسهیلات به روستاییان هستند.

کد خبر 719571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.