واکسیناسیون ۲هزار و ۱۲ نفر توسط  جمعیت هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: واکسیناسیون در برابربیماری‌های واگیردار با هدف افزایش ایمنی زائران حجاج ، عتبات و عموم جامعه به طور تخصصی برعهده جمعیت هلال‌احمر است از همین رو در ۹ ماه گذشته دپ هزار و ۱۲ نفر در برابر بیماری ممنژیت واکسینه شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی کاووسی، امروز بیست‌ویکم‌دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش درمان و توانبخشی، خدماتی مختلفی با حضور نیروهای مجرب به مراجعان ارائه می‌شود و سالم‌سازی جامعه و ارائه خدمات به موقع از مهمترین دغدغه‌های جمعیت هلال احمر است که در ۹ ماه گذشته امسال ۸۶۷ نفر فیزیوتراپی، ۱۷۵ نفر ارتوپدی فنی، ۴۳۶ نفر کاردرمانی و ۴۳۷ نفر گفتار درمانی شده‌اند.

وی به معاینه ۲ هزار و ۱۱۰ نفر در طرح معاینات حج تمتع امسال اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۲۸ هزار ۸۵۴ مراجعه کننده به داروخانه هلال احمر داشته‌اند که از این تعداد، بیش از ۱۴ هزار از بیماران خاص و صعب‌العلاج بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: پاسخگویی اثربخش به سوانح و حوادث در زمان بحران و ارائه ظرفیت‌های بهداشت و درمان اضطراری، کمک به تأمین زندگی سالم ترویج صلح و دوستی از دیگر اهداف مهم حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی است.

کاوسی عنوان کرد: در راستای افزایش ارائه خدمات داروهای شیمی درمانی و داروهای خاص به بیماران، داروخانه جمعیت هلال احمر به صورت تمام وقت در شهرستان بیرجند خدمات ارائه می‌کند و مردم می‌توانند در تمام ایام هفته به غیر از جمعه‌ها، از ساعت هشت تا ۱۳، برای دریافت دارو به داروخانه مراجعه کنند.

کد خبر 719162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.