کانکس‌های میوه‌فروشی سطح شهر سنندج ساماندهی می‌شوند

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج از اجرای طرح ساماندهی کانکس‌های میوه فروشی در سطح شهر سنندج در راستای رفاه شهروندان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرهاد میمنت‌آبادی امروز _چهارشنبه، بیستم دی_ در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج که در راستای ساماندهی کانکس‌های میوه‌فروش و ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره شورای شهر و شهرداری سنندج درصدد است با همکاری کانکس‌داران میوه‌فروش اقدام به ایجاد بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر کرده و این کانکس‌ها را ساماندهی کند.

وی افزود: مجموعه شورا و شهرداری در راستای اجرای مأموریت‌ها، وظایف و تکالیف قانونی خود مبنی بر خدمات‌رسانی هرچه بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان جهت عرضه محصولات کشاورزی و میوه و تره‌بار، درصدد راه‌اندازی بازار میوه در سطح شهر است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: احداث میدان میوه و تره‌بار جدید می‌تواند در راستای کاهش و تعدیل بار ترافیکی و ساماندهی فرآیند عرضه و تقاضای میوه و تره‌بار نقش اساسی را ایفا کرده و موجب نهادینه شدن نظم و انضباط در این حوزه شود.

کد خبر 719039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.