کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

رئیس موادمخدر فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، علیرضا غفاری‌مقدم اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی، در طول نوار مرز را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل تردد قاچاقچیان و محموله موادمخدر مشخص شد و مرزداران غیور و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مأموران مبارزه موادمخدر فرماندهی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

رئیس مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند با رها کردن محموله از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاک‌سازی منطقه ضمن توقیف دو دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۱۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مأموران مبارزه موادمخدر فرماندهی مرزبانی استان در راه مقابله با بلای خانمان‌سوز موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و برای حراست و پاسداری از مرزهای میهن تا پای جان ایستاده‌اند.

کد خبر 719016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.