میزبانی بانوان طلایی از کانی کردستان در شهر گنبدهای فیروزه‌ای

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار طی دو روز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا _جمعه بیست‌ودوم دی_ با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران، اصفهان و سیرجان پیگیری می‌شود و دیدار تیم‌های ایساتیس کران فارس و ملوان، پالایش گاز ایلام و خاتون بم شنبه _بیست‌وسوم دی_ برگزار خواهد شد.

سپاهان - کانی کردستان

تیم فوتبال بانوان سپاهان این هفته از تیم کانی‌کردستان در شهر گنبدهای فیروزه‌ای میزبانی می‌کند، شاگردان اردلان در پنج بازی گذشته خود موفق به کسب دو پیروزی شده‌اند و در دیدار هفته گذشته خود مقابل پالایش گاز ایلام به تساوی بدون گل رضایت دادند. در طرف مقابل تیم کانی کردستان در پنج دیدار قبلی خود تنها یک تساوی کسب کرد و هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری سیرجان شکست خورد.

دختران طلایی‌پوش اصفهان با ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم و دختران کردستانی با چهار امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده‌اند.

شهرداری سیرجان - پیکان

شاگردان مریم ایراندوست در شهرداری سیرجان این هفته از دختران خودروساز پیکان میزبانی می‌کنند. شهرداری سیرجان در پنج بازی گذشته خود به چهار پیروزی و یک تساوی مقابل خاتون بم رسیده است، در طرف مقابل پیکان با دو پیروزی و یک تساوی راهی این بازی می‌شود.

شهرداری سیرجان با ۱۶ امتیاز پله دوم جدول را تصاحب کرده است و بانوان پیکانی نیز با هفت امتیاز بر پله ششم قرار دارند.

آوا تهران - نماینده البرز

در آخرین دیدار روز جمعه تیم‌های آوای تهران و نماینده البرز در شرایطی به مصاف هم می‌روند که تیم تهران در پنج بازی گذشته خود تنها موفق به کسب یک تساوی شده است و نماینده البرز با یک پیروزی و یک تساوی به این مسابقه پا می‌گذارد.

تیم‌های نماینده البرز و آوای تهران به ترتیب با چهار و دو امتیاز در جایگاه نهم و دهم جدول قرار دارند.

خاتون بم - پالایش گاز ایلام

شاگردان مریم جعفری در تیم خاتون بم که به‌تازگی هم‌تیمی خود ملیکا محمدی را در سانحه تصادف از دست داده‌اند و بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی دو بازیکن دیگر تیمشان مراحل درمان را طی می‌کنند، این هفته میهمان تیم پالایش گاز ایلام هستند، دختران بمی در پنج دیدار گذشته خود به چهار پیروزی و یک تساوی رسیده‌اند، در حالی که تیم ایلام دو پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.

تیم خاتون بم با ۱۹ امتیاز مدافع اصلی قهرمانی است و در جایگاه نخست جدول قرار دارد و پالایش گاز ایلام با ۱۳ امتیاز در جایگاه چهار نشسته است.

در آخرین دیدار هفته تیم ملوان در شیراز میهمان تیم ایساتیس کران فارس است.

برنامه بازی‌های هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال بانوان

میزبانی بانوان طلایی از کانی کردستان در شهر گنبدهای فیروزه‌ای

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

برتری شاگردان ایران دوست و تساوی دختران سپاهان

کد خبر 718963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.