اصحاب فرهنگ و رسانه حضوری فعالی در جهاد تبیین داشته باشند

مشاور فرمانده سپاه پاسداران گفت: همه اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر باید در جهاد تبیین حضور پیدا کنند و نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نباشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسین طائب، شامگاه _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در همایش تبیین انتخابات که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا جمهوری اسلامی ایران را از همان آغاز پیروزی انقلاب، تهدیدی برای خود و منطقه می‌دانست، به همین دلیل به روش‌های مختلف سعی در مبارزه با کشور ما داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۹۹۷ آمریکا اعلام کرد که ایران در پنج سال آینده به تهدید منطقه تبدیل خواهد شد، افزود: آمریکا همچنین در سال ۲۰۲۳ ایران را به عنوان سومین چالش خود بعد از چین و روسیه معرفی کرد و سال ۲۰۳۰ را نیز سالی سرنوشت‌ساز برای آمریکا و جهان دانست.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از راهبردهای آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت ایران و مسلمانان در منطقه، حمایت از اسرائیل بود، اضافه کرد: جبهه مقاومت با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی اقداماتی همچون تشدید محاصره و تضعیف غزه، تعرض و اهانت مکرر به مسجدالاقصی و مسلمانان و برنامه‌ریزی برای انجام عملیات نظامی را در سر داشت منتظر نماند و با عملیات هوشمندانه طوفان الاقصی آنها را غافلگیر کرد.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی قدرت نظامی، سیاسی و منطقه‌ای رژیم صهیونیستی را در هم شکست و همچنین این عملیات، آمریکایی‌ها و قدرت منطقه‌ای آنها را نیز تضعیف کرد.

وی در ادامه به اهمیت شرکت در انتخابات پیش‌رو نیز تاکید کرد و گفت: انتخابات قدرت را در نظم جهانی تولید می‌کند که همواره تاکید مقام معظم رهبری نیز شرکت در انتخابات در راستای تولید قدرت در جهان است.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: همه اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر نیز باید در جهاد تبیین حضور پیدا کنند و نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نباشند.

حجت‌الاسلام طائب با تاکید بر اینکه باید تصویر واقعی از جامعه منتشر شود، خاطرنشان کرد: روند فساد نرولی بوده و روند مبارزه با فساد افزایشی است که ما باید این حقایق را برای مردم تبیین کنیم.

کد خبر 718790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.