توقیف یک کامیون با بار ۶۰ میلیاردی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی بخش حبیب‌آباد شهرستان برخوار در پی کسب خبری مبنی بر پارک یک دستگاه کامیون باری مشکوک در یکی از خیابان‌ها بلافاصله در محل حضور یافتند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به شناسایی راننده اقدام کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۲۵۵۹ عدد انواع لوازم آرایشی ۹۶۰ عدد کیف بچه‌گانه، ۴۳۷ قطعه قلیان، ۲۶۷ قطعه لوازم خودرو و ۲۴۰۰ عدد هندزفری کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: راننده و مالک خودرو پس از شناسایی اعلام کرد که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی است و کالاهای مذکور به صورت قاچاق تهیه شده‌اند و وی دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

سردار هاشمی‌فر با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 718727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.