شور انتخاباتی در کهگیلویه‌و بویراحمد نمایان است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌و بویراحمد گفت: نشاط مردم استان برای حضور در یک انتخابات پرشور از هم‌اکنون پیدا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه‌و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز _سه‌شنبه، نوزدهم دی _ در دیدار با مسئولان بازرسی استانداری کهگیلویه‌و بویراحمد با اشاره به به حجم نامه‌های ارسال شده سفر رئیس‌جمهور به این استان اظهار کرد: عادت نامه نوشتن در استان اشکالاتی دارد و در سفرهای عادی شهرستانی هم با حجمی از نامه‌ها مواجه هستیم و این موضوع کارها را سخت می‌کند.

وی افزود: در سفری که با استاندار اسبق به بنیاد مستضعفان داشتیم، این چنین عنوان شد که استان کهگیلویه‌و بویراحمد بیشترین حجم نامه‌ها را در میان همه استان‌های کشور دارد و چنین می‌گفتند که سایر استان‌ها به اندازه کهگیلویه‌و بویراحمد نامه نمی‌نویسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه‌و بویراحمد راجع به انتخابات گفت: انتخابات یکی از پایه‌های انقلاب است، زیرا جمهوری اسلامی سرنوشت مردم را به دست خودشان داده است تا در مدیریت کشور دخیل باشند.

وی تصریح کرد: انتخابات به دلیل احساس مسئولیت مردم در قبال سرنوشت خود و کشور مسأله مهمی است و به معنی واقعی بیداری و بصیرت را در جامعه ایجاد می‌کند.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه انتخابات باعث می‌شود دشمن نتواند نسبت به کشور و ملت شبیه خون بزند، خاطرنشان کرد: باید نشاط حداکثری در کنار رعایت قوانین و امنیت انتخابات در اولویت قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات هر کسی وظیفه‌ای بر عهده دارد که باید به نحو احسن انجام دهد، افزود: نباید اجازه داده شود، افرادی در حوزه‌های رأی به خرید و فروش آرا روی بیاورند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌و بویراحمد با تاکید بر اینکه نباید خرید و فروش رأی وجود داشته باشد، گفت: متأسفانه خرید و فروش رأی وجود داشته است و یک مصیبت برای جامعه است که رأی یک فرد و خانواده‌ای را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه اگر ملتی به فروش انتخاب و اراده خودش رأی بیاورد، وضعیت آن ملت اسفبار می‌شود، تصریح کرد: خرید و فروش رأی این فرصت را به دشمن می‌دهد که برای رأی ندادن مردم اقدام به توزیع پول کند.

وی با اظهار خوشحالی از اینکه مردم استان کهگیلویه‌و بویراحمد منتظر برگزاری انتخابات پرشوری هستند، خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق کشور هنوز شور انتخاباتی شکل نگرفته است اما در استان ما خوشبختانه این شور از هم اکنون پیدا شده است.

کد خبر 718704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.