مبنایی برای اخذ جریمه پیاده‌رو نداریم / پرداخت هرگونه وجه تخلف است

شهردار گرگان گفت: برای اشغال فضای پیاده‌روها مبنایی برای اخذ جریمه نداریم و پرداخت جریمه بابت پیاده‌رو تخلف محسوب می‌شود.

محمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلستان، اظهار کرد: شهرداری گرگان در راستای وظایف قانونی خود سعی بر ایمن‌سازی و نظارت بر ساخت‌وسازها در سطح شهر دارد که این موضوع از طریق مهندسان ناظر بر پروژه‌ها، مأموران خدمات شهری و مسئولان نواحی شهرداری قابل پیگیری است.

وی افزود: با ارائه گزارش تخلفات به شهرداری اقدامات لازم انجام می‌شود و با عاملان تخلف برخورد قانونی می‌شود.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه مأموران هر منطقه‌ای به صورت جداگانه عوامل آن در حال فعالیت هستند، گفت: سه منطقه داریم که سه گروه بر این مناطق نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف تذکر کتبی به متخلفان داده می‌شود که در صورت بی‌توجهی با دستور مقام قضائی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری بابت اشغال پیاده‌رو و سعد معبرها جریمه‌ای دریافت نمی‌کند، افزود: تاکنون شهرداری گرگان نه ریالی بابت این موضوع دریافت کرده و نه اجازه دریافت دارد و به همین جهت با متخلفین برخورد می‌شود.

سیدالنگی اظهار کرد: تخلف ساختمانی به کمسیون ماده ۱۰ ارجاع می‌شود اما برای اشغال پیاده‌روها مبنایی برای اخذ جریمه وجود ندارد، پرداخت جریمه بابت پیاده‌روها تخلف محسوب می‌شود.

کد خبر 718638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.