بهسازی اتوبان جم- سیراف آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای استان بوشهر از آغاز عملیات بهسازی محور جم - سیراف در راستای تحقق مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالکریم اخترشناس امروز- سه‌شنبه نوزدهم دی- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه به طول ۷۰ کیلومتر و اعتبار ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال ۲۷۰ از منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آغاز شده که پیش‎بینی اولیه درباره زمان اجرای آن ۹ ماه است.

وی افزود: در قالب این طرح، نشست‌های متوسط و شدید اتوبان جم - سیراف مرتفع و ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت نیز اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه بهسازی این محور طی چندسال گذشته مطالبه به حق هم استانی‌ها و کاربران جاده‌ای بوده، خاطرنشان کرد: این مهم در دولت سیزدهم مورد پیگیری قرار گرفت و با همراهی سازمان راهداری و حمل و نقل، استاندار بوشهر و نمایندگان مجلس، به آن اعتبار تخصیص یافت.

اخترشناس اضافه کرد: با توجه به اینکه محور جم- سیراف مورد استفاده بخشی از ناوگان نفت و گاز جنوب استان می‌باشد، برای اختصاص اعتبار جهت بهسازی آن پیگیری و نشست‌هایی برگزار شده که انتظار می‌رود وزارت نفت نیز تعهدات خود را در زمینه بهسازی آن اجرایی کند.

وی ادامه داد: اتوبان جم - سیراف از محورهای پرتردد استان است که به‌طور میانگین روزانه ۱۵ هزار تردد خودروهای مختلف در آن به ثبت می‌رسد و ۱۶ درصد آن شامل خودروهای سنگین است.

کد خبر 718623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.