پایان کار باند سارقان مسلح در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان از انهدام باند سارقان مسلح منزل و دستگیری مالخران طلا و جواهرات در چند عملیات هماهنگ کارآگاهان پلیس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان‌وبلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل در سطح شهرستان زاهدان بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق به شناسایی باند هفت نفره سارقان مسلح شده و متهمان را به صورت نامحسوس تحت رصد و پایش خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران انتظامی در فرصت و موقعیت مناسب و طی چهار عملیات ضربتی و هوشمندانه توانستند هفت نفر از اعضای اصلی این باند و ۹ نفر مالخر را که در امر خرید طلا و جواهرات مسروقه نقش بسزایی داشته‌اند، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه، چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه به کار رفته در سرقت‌ها، مقداری طلا و جواهرات و دو دستگاه تلویزیون خانگی و دیگر اقلام سرقتی منزل کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه این باند تاکنون به ۳۲ فقره انواع سرقت‌های مسلحانه منزل و وسیله‌های نقلیه در سطح استان و پلمب ۹ باب مغازه طلافروشی در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند، گفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

سردار جلیلیان ضمن دعوت شکات به پلیس آگاهی استان برای شناسایی متهمان دستگیر شده، به مخلان نظم و امنیت در سطح استان هشدار داد و اعلام کرد: اشرار و مخلان نظم و امنیت اگر بخواهند برای مردم به هر صورتی ایجاد مزاحمت کنند، قاطعانه با برخورد پلیس مواجه خواهند شد و درس پشیمان‌کننده‌ای به آنها خواهیم داد.

کد خبر 718612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.