استقرار کارخانه سرامیک با اشتغال ۲هزار نفری در بویین‌زهرا

فرماندار بویین‌زهرا از استقرار کارخانه کاشی و سرامیک با اشتغال ۲ هزار نفری در بخش مرکزی بویین‌زهرا خبر داد و گفت: استقرار شهرک انرژی خورشیدی ۱۰۰۰ هکتاری در بخش شال و شهرک کیف و کفش دانسفهان از دیگر طرح‌های کلانی هستند که در این شهرستان اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمد ادیب رامندی شامگاه _دوشنبه هجدهم دی_ در جلسه شورای اداری شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: مدیران باید در افزایش نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش جدی ایفا کنند.

وی بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و افتتاح آن‌ها در ایام دهه مبارک فجر تأکید کرد و افزود: با توجه به ترفندهای دشمن در ناامید کردن مردم جهاد تبیین و بیان خدمات ارزشمند دولت یکی دیگر از راهکارهای امیدآفرینی در مردم است.

فرماندار بویین‌زهرا گفت: برگزاری انتخابات سالم سبب ارتقای اعتماد و دلبستگی مردم به نظام و رهبری می‌شود و همه افرادی که متولی برگزاری انتخابات هستند، موظفند با رعایت بی‌طرفی و عدم جانبداری از نامزدها سلامت انتخابات را تضمین کنند.

ادیب رامندی با اشاره به نقش دولت سیزدهم در توسعه همه‌جانبه شهرستان و نقش آن در زندگی روزمره مردم ادامه داد: در ایام پیش رو کلنگ چندین طرح بزرگ بر زمین زده خواهد شد.

وی از استقرار شرکت تولیدی کاشی و سرامیک با اشتغال ۲ هزار نفری در بخش مرکزی بویین‌زهرا خبر داد و گفت: استقرار شهرک انرژی خورشیدی ۱۰۰۰ هکتاری در بخش شال، شهرک کیف و کفش دانسفهان، افتتاح گمرک شهرک چرمسازی از دیگر طرح‌های کلانی هستند که در این شهرستان استقرار می‌یابند.

فرماندار بویین‌زهرا همچنین از افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی ارداق خبر داد و افزود: در ضمن یکی از طرح‌های راهبردی آبگیری از سد بالاخانلو است که آب ۵ شهر و ۳۰ روستا را تأمین می‌کند، افتتاح زیرگذر آراسنج و بهسازی محور متصل به آن در کنار بهره‌برداری از کتابخانه سگزآباد از طرح‌های مهم دیگر عمرانی دولت هستند که به زودی به ثمر می‌نشینند.

کد خبر 718507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.