۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
چالش سپاهانِ آسیایی

مهلت ارسال فهرست بازیکنان به AFC برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با زمان پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران همخوانی ندارد و سپاهان تنها باشگاهی خواهد بود که از این تناقض ضرر می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان تنها نماینده ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به‌شمار می‌رود و باید در یکی از سخت و حساس‌ترین بازی‌های چند سال اخیر خود اواخر بهمن و اوایل اسفند مقابل تیم فوتبال الهلال عربستان قرار بگیرد.

طلایی‌پوشان نصف‌جهان که باید با کهکشانی‌ترین تیم حال حاضر آسیا مصاف کنند بدون شک نیازمند تقویت هستند و به احتمال فراوان در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی طبق خواسته‌های کادرفنی ورودی و خروجی‌هایی خواهند داشت، اما تا این لحظه هیچ اخباری مبنی‌بر پیوستن یا جدایی بازیکنان سپاهان از این تیم به‌صورت قطعی اعلام نشده است.

چالش سپاهانِ آسیایی

براساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، پنجره نقل‌وانتقالات تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هشتم بهمن‌ماه بسته می‌شود و در اتفاقی عجیب، پنجره نقل‌وانتقالات داخلی در لیگ برتر فوتبال ایران دهم بهمن‌ماه باز می‌شود. یک ناهماهنگی تاریخی که سهل‌انگاری مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را می‌رساند. این موضوع یعنی سپاهان تا زمانی‌که مهلت پایانی ارسال لیست نهایی به AFC است اجازه جذب بازیکن را به‌علت بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالات ندارد. اتفاقی که فقط به ضرر سپاهان است چرا که تنها نماینده فعلی ایران در لیگ قهرمانان آسیاست.

در این ماجرا اگر باشگاه سپاهان بخواهد بازیکن جدیدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند با دردسر بزرگی مواجه خواهد شد زیرا بازیکنان جدیدی که توسط سپاهان به‌خدمت گرفته خواهند شد تا در لیگ قهرمانان آسیا به طلایی‌پوشان کمک کنند باید ابتدا به تائید سازمان‌لیگ برسند و این معضلی تعجب‌برانگیز و معادله‌ای تقریباً حل‌نشدنی است و بدین ترتیب سپاهان نمی‌تواند با بازیکنان جدید و قدرتمندتر از قبل به استقبال الهلال برود.

چالش سپاهانِ آسیایی

داستان جایی پیچیده می‌شود که اگر باشگاه سپاهان اسم بازیکنانی را از لیست آسیایی خود حذف کند نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جایگزین آن بازیکن کند. قطعاً باشگاه سپاهان با ناهماهنگی عجیبی که در این زمینه وجود دارد دچار معضلاتی خواهد شد و باید دید فدراسیون فوتبال چه اقداماتی انجام می‌دهد تا تنها نماینده ایران بدون مشکل در ادامه لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

کد خبر 718432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.