سطح منطقه ۵ اصفهان گل‌کاری زمستانه می‌شود

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات گل‌کاری زمستانه در سطح این منطقه با هدف افزایش طراوت و شادابی، زیبایی و نشاط اجتماعی در حال انجام است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توسعه سرانه فضای سبز و تلطیف معابر شهری با بهره‌گیری از پوشش گیاهی با هدف ایجاد جذابیت‌های بصری است.

وی از هزینه بیش از ۱۱ میلیارد ریالی برای خرید گل‌های فصلی مناسب با شرایط جوی خبر داد و افزود: این گل‌ها در سطح میادین، بلوارها و حاشیه پارک‌های سطح منطقه کاشت شدند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با فصل زمستان به‌منظور توسعه، تنوع و بازپیرایی فضای سبز، ۸۷۰۰ متر مربع از باغچه گل فصل سطح منطقه پنج با نشاء از گونه‌های مختلف گل‌های فصلی کاشته شد.

کارگر گفت: ۳۰ هزار جعبه گل بنفشه، ۱۰ هزار نشاء گل پامچال و پنج هزار نشاء شب‌بو با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد ریال در بلوار ملت و سعدی، پارک کوهستانی صفه، کوی امام جعفر صادق (ع)، سپاهان‌شهر، گلزار شهدای گمنام صفه و سطح منطقه کاشت شد.

وی افزود: کاشت گل و گیاه‌، هرس فرم درختان، ایجاد و اصلاح آبخور درختان کندوکوب و عملیات بهبود کیفی خاک از جمله اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی و آماده‌سازی بوستان‌های این منطقه است.

کد خبر 718397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.