جزئیات ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در اصفهان؛ فردا ۱۹ دی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در سالروز شهادت امام‌زاده علی بن محمد باقر (ع) را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام‌زاده علی بن محمد باقر (ع) در تاریخ نوزدهم دی‌ماه، پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور زائران و پیشگیری از تصادفات و حوادث ترافیکی، تمهیدات ویژه‌ای را در مسیرهای منتهی به این مکان مقدس اجرا خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه _نوزدهم دی_ تا ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه، بیستم دی تردد تمام خودروهای سنگین در مسیرهای کاشان، نیاسر، مشهد اردهال به سمت استان مرکزی و برعکس ممنوع است و رانندگان خودروهای سنگین باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: رانندگان و زائران در طول مسیر برگزاری مراسم از پارکینگ‌های پیش‌بینی شده استفاده و از توقف در شانه راه‌ها خودداری کنند، در غیر این صورت نسبت به انتقال خودروی آن‌ها به پارکینگ اقدام خواهد شد.

کد خبر 718394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.