۳۰۰۰ میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذاری در بودجه ۱۴۰۲/  لزوم مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: سهم حوزه سرمایه‌گذاری در بودجه سال جاری، حدود ۳,۰۰۰ میلیارد تومان است و ضرورت دارد مناطق مختلف، با همدلی، همکاری، هم‌افزایی و البته پیگیری مستمر در تأمین آن مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در نشست هم‌اندیشی رفع موانع و مشکلات پروژه‌های مشارکتی شهرک سلامت، برج‌های خیابان شهید خزایی، هایپر افروز، فرهنگ‌سرای مهستان و دو پروژه عظیم حکمت و مهرگان اظهار کرد: ضرورت شناسایی فرصت‌های مستعد رشد در مناطق مختلف شهر و ارائه اطلاعات جامع به سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: سهم حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان در بودجه سال جاری، حدود ۳,۰۰۰ میلیارد تومان است و ضرورت دارد مناطق مختلف، با همدلی، همکاری، هم‌افزایی و البته پیگیری مستمر، در تأمین آن مشارکت کنند.

۳۰۰۰ میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذاری در بودجه ۱۴۰۲/  لزوم مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی

اهمیت مشارکت اهالی برای ارتقای کیفی محله

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت محله‌محوری و ارتقای کیفی محلات گفت: ارتقای کیفی محلات با تاکید بر مشارکت اهالی هر محل، یکی از موضوعات مهمی است که در در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و بر همین اساس بخشی از نقاط ضعف و قوت را شناسایی و اولویت‌بندی کردیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست ضمن بررسی مشکلات بعضی پروژه‌های مشارکتی منطقه، به‌منظور ایجاد راهکارهای مناسب برای برطرف کردن مشکلات، در خصوص محدودیت‌های ارتفاعی و کاربری پروژه‌های مسکونی اقاقیا، گندم، یاس و نیلوفر با توجه به دریافت مجوزهای لازم از کمسیون ماده ۵ تصمیم‌گیری شد.

همچنین شناسایی چند فرصت سرمایه‌گذاری جدید در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان که در حوزه‌های تجاری، مسکونی و احداث پمپ‌بنزین تعریف شده، مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت که پس از انجام و تکمیل مباحث مربوط به حوزه شهرسازی و رفع موانع حقوقی به‌منظور اعلام فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای مشارکت در احداث، به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ارسال می‌شود.

کد خبر 718285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.