عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ دی‌

در این بسته خبری از تمام خدمات حمل‌ونقل همگانی یزد هوشمند می‌شود تا آبیاری فضای سبز شهر بوشهر مکانیزه می‌شود و راه‌اندازی سامانه به کاهش زباله‌گردی در تهران کمک می‌کند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری بانوان را در پست‌های مدیریتی اردبیل به‌کار گیرد

زهرا قدیمی، عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده پارلمان محلی اردبیل گفت: زنان با توانمندی و توانایی خود در مدیریت می‌توانند نقشی ویژه در توسعه و پیشرفت داشته باشند و از شهردار اردبیل می‌خواهیم بانوان توانمند شاغل در شهرداری را در پست‌های مدیریتی به کار گیرد.

پرونده زباله‌گردی تهران بسته می‌شود

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه طرح تحولی در موضوع جمع‌آوری رفت و روب زباله شروع شده است، گفت: با اجرای کامل این طرح و کنار گذاشته شدن دست‌های ناثواب، پرونده زباله گردی در پایتخت بسته خواهد شد.

به دنبال رفع تنش‌ها هستیم

سید محمدعلی پورموسوی، رئیس شورای شهر اهواز خطاب به اعضای غایب در جلسه گفت: ما به دنبال حل مشکلات شهر و بهبود شرایط هستیم؛ بنابراین نباید همه چیز را فدای یک موضوع (برکناری شهردار) کرد.

گذر گردشگری سی‌تیر تعطیل نشده در حال باز طراحی است

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، با بیان اینکه گذر گردشگری خیابان سی تیر تعطیل نشده و در حال باز طراحی و بهسازی است، از احتمال بازگشایی این محور تا سه ماه آینده خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ دی‌

صرفه‌جویی ۶۳۰ هزار مترمکعبی آب در فضای سبز بجنورد هدف‌گذاری شد

نادر نوروزی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: طرح تغییر الگوی کشت فضای سبز مرکز استان در دست اجرا است و پیش‌بینی می‌شود که سالانه ۶۳۰ هزار مترمکعب آب صرفه‌جویی شود.

راه‌اندازی سامانه به کاهش زباله‌گردی در تهران کمک می‌کند

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی سامانه نُوماند، گفت: راه‌اندازی این سامانه به کاهش زباله گردی، نظافت شهر و آموزش شهروندان در تفکیک زباله کمک می‌کند.

انفجار گاز در یک واحد تجاری گنبدکاووس

مهدی سبحانی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس از وقوع یک فقره انفجار گاز در یک واحد تجاری این شهر خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ دی‌

اجرای طرح «۵ ضلعی ساماندهی کودکان کار و خیابان» در تهران

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهردار تهران گفت: تغییر چهره شهر و پاک‌سازی از آسیب‌ها یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری در این دوره است به همین منظور رسیدگی به موضوع کودکان کار و خیابان به عنوان یک امر چندوجهی است که، خط‌مشی آن تحت عنوان «۵ ضلعی ساماندهی کودکان کار و خیابان» مورد تاکید قرار گرفته است.

آبیاری فضای سبز شهر بوشهر مکانیزه می‌شود

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر خواستار مکانیزه شدن آبیاری فضای سبز شهری شد.

تمام خدمات حمل‌ونقل همگانی یزد هوشمند می‌شود

مهدی فعالی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به تحقق ۶۵ درصدی برنامه‌های حمل و نقل همگانی شهر یزد در مسیر هوشمندسازی، گفت: سال آینده همه خدمات هوشمند می‌شود.

کد خبر 717805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.