۶۸ نفر در استان تهران دچار مسمومیت ناشی از گاز شده‌اند

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از ثبت ۲۵ هزار ماموریت طی هفته گذشته در این استان خبر داد و گفت: طی این مدت ۶۸ نفر دچار مسمومیت ناشی از گاز شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسماعیل توکلی امروز _شنبه شانزدهم دی‌_ در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث هفته گذشته (هشتم تا پانزدهم دی) اظهار کرد: طی این مدت در مجموع ۲۵ هزار و ۸۹۱ مأموریت توسط اورژانس استان تهران به ثبت رسیده است.

وی افزود: تعداد مأموریت‌ها نسبت به هفته پیش‌تر که در مرکز ارتباطات ۱۱۵ سازمان اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شده، یک درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران خاطرنشان کرد: در این مأموریت‌ها ۶۴۲۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که در این خصوص نیز ۹ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته داشته‌ایم.

توکلی با بیان اینکه طی مدت مذکور ۱۹ هزار و ۴۶۴ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند، تصریح کرد: در این مدت ۷۱ هزار و ۱۴۸ تماس با سازمان دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این میزان دو درصد کاهش نسبت به هفته پیش‌تر داشته‌ایم که از این تعداد ۴۱۶۹ مزاحم با ۴۴ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته با این سازمان بوده است.

وی با اشاره به مأموریت‌های ثبت شده توسط اورژانس گفت: در یک هفته اخیر ۳۸۴۱ حادثه ترافیکی با یک درصد افزایش نسبت به هفته گذشته و ۲۲ هزار و ۵۰ حادثه غیرترافیکی با پنج درصد کاهش نسبت به هفته گذشته داشته‌ایم.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از انجام شش سورتی پرواز و انتقال شش نفر به مراکز درمانی خبر داد و افزود: در این مدت ۶۸ نفر در استان تهران دچار مسمومیت با گاز شدند.

کد خبر 717725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.