تیم ایران به‌راحتی از مرحله گروهی صعود می‌کند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: شاگردان قلعه‌نویی به‌راحتی از مرحله گروهی صعود خواهند کرد. بدون تردید کادر فنی تیم ملی فوتبال برنامه ویژه‌ای برای حضور در جام ملت‌های آسیا دارد و در این دوره نیز هدف ما رسیدن به عنوان قهرمانی است.

حسن اشجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدار دوستانه ایران و بورکینافاسو اظهار کرد: کیفیت زمین برای انجام بازی بین‌المللی مطلوب نبود و از نظر من این جدال نکات فنی کمی داشت‌.

وی افزود: به‌طور طبیعی به دلیل حضور مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله، انتظارات بسیاری وجود دارد و ناگفته نماند که همیشه در این خط تأثیرگذار و خطرناک ظاهر شده‌ایم، اما خط دفاع ایران نگران‌کننده است؛ چراکه در تقابل با بورکینافاسو یک گل راحت دریافت کردیم و در نیمه دوم نیز این تیم چند موقعیت گلزنی داشت. متأسفانه زمانی هم برای تغییر خط دفاعی وجود ندارد و باید با همین نفرات ادامه داد.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به ترکیب قلعه‌نویی تصریح کرد: هرچند که از تفکرات و برنامه‌های امیر قلعه‌نویی اطلاعی نداریم، اما چیزی که به وضوح احساس می‌شد، عملکرد ضعیف مدافعان تیم فوتبال کشورمان بود.

وی ادامه داد: باید با تیم‌هایی بازی دوستانه برگزار شود که ضعف‌های ما به نمایش گذاشته شود، با توجه به اینکه بورکینافاسو حریف قدرتمندی نبود، به این تیم هم فرصت ایجاد موقعیت دادیم و به‌طور کلی عقیده من این است که سه بازی مرحله گروهی را به عنوان دیدار تدارکاتی در نظر بگیریم.

اشجاری با پیش‌بینی از عملکرد تیم فوتبال کشورمان در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: شاگردان قلعه‌نویی به راحتی از مرحله گروهی صعود خواهند کرد. بدون تردید کادر فنی تیم ملی فوتبال برنامه ویژه‌ای برای حضور در جام ملت‌های آسیا دارد و در این دوره نیز هدف ما رسیدن به عنوان قهرمانی است.

وی یادآور شد: امید ابراهیمی بازیکن باکیفیتی است و توسط امیر قلعه‌نویی به فوتبال ایران معرفی شد. در واقع سرمربی تیم فوتبال کشورمان اعتقاد بسیاری به سبک بازی این بازیکن دارد و وی نیز ثابت کرده است از جمله افرادی به‌شمار می‌رود که نوسان کمی دارد و همیشه در سطح بالا توپ می‌زند. ابراهیمی مقابل بورکینافاسو برخلاف همیشه که به عنوان هافبک پشت محوطه جریمه حضور داشت، در محوطه جریمه بازی کرد و موفق به گلزنی هم شد.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران با اشاره به عملکرد دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: هر دو گل ایران شبیه به یکدیگر بود و شاید بتوان گفت خلاقیت بازیکنان سبب به ثمر رسیدن دو گل شد. بی‌شک در خط دروازه مشکل و نگرانی خاصی نداریم؛ چراکه بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است و نیازمند و حسینی نیز در سپاهان و استقلال عملکرد موفقی از خود ارائه داده‌اند و از نظر من بیشترین نگرانی در خط دفاعی به چشم می‌خورد.

وی افزود: امیدوارم سال جاری تیم فوتبال کشورمان به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، به‌شخصه منتظرم ایران با امیر قلعه‌نویی به موفقیت دست پیدا کند تا ثابت شود مربیان ایرانی پایین‌تر از مربیان خارجی با قراردادهای دلاری نیستند و امیدوارم این طلسم شکسته شود.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران در راستای آمادگی بیشتر برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، شب گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف بورکینافاسو رفت و با نتیجه دو بر یک حریف خود را از پیش‌رو برداشت.

کد خبر 717674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.