افتتاح پروژه انتقال پساب به پتروشیمی خراسان شمالی طی یک ماه آینده

استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه انتقال پساب به پتروشیمی خراسان شمالی که از مصوبات سفر رئیس جمهور بود، طی یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ جمعه پانزدهم دی _ در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: اطلاع اقدامات مؤثر دولت در استان امیدآفرین است و بسترهای مشارکت حماسی مردم خراسان شمالی در انتخابات اسفند ماه را فراهم می‌کند.

وی افزود: تمام زیرساخت‌ها با روحیه همدلی و جهادی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و تحقق چهار راهبرد بیان شده از سوی مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات و رقم خوردن برگ زرین دیگر در خراسان شمالی آماده است.

استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر توجه به نیازهای مردم به ویژه در حوزه‌ی آب، به پروژه‌ی بزرگ انتقال آب‌های شمال استان به مرکز استان و انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و همچنین تلاش در تکمیل دو سد بیدواز و گلمندره و انتقال آب پلنگ دره به بجنورد اشاره کرد و گفت: با دستور رئیس جمهوری انتقال آب‌های شمال استان به مراکز شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم شروع عملیات اجرایی این پروژه تا پایان سال خبر نوید بخشی دیگر برای مردم استان باشد.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهوری مبنی بر انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی گفت: این پروژه با هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی یک ماه آینده در استان به بهره برداری خواهد رسید و با تأمین آب مصرفی پتروشیمی، امکان بهره برداری از آبخوان و هشت حلقه چاه مورد استفاده پتروشیمی برای مصرف آب شرب شهر بجنورد و پیشبرد پروژه‌ی انتقال آب از پلنگ دره به بجنورد فراهم می‌شود.

حسین نژاد در ادامه به امانتداری فرمانداران، بخشداران و استاندار در برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و بر آماده بودن مقدمات برای اجرای انتخاباتی سالم، پرشور و بدون سو گیری مجموعه‌ی مجریان انتخابات، تاکید کرد.

وی به رأی بالای مردم به رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: این دوره نیز با همدلی و هم افزایی، فضای خوبی در استان حاکم است و شاهد حضور قاطع مردم در انتخابات خواهیم بود و یاس دشمنان را رقم خواهیم زد.

کد خبر 717649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.