دهه بصیرت در تاریخ سیاسی ایران حائز اهمیت و در جهان ماندگار شد

امام جمعه بخش کویرات گفت: دهه بصیرت در تاریخ سیاسی ایران حائز اهمیت و در جهان ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز - پانزدهم دی- اظهار کرد: شهادت مظلومانه و غریبانه ده‌ها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت زهرا سلام الله علیها و سلاله پاکش امام راحل بود دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران را در سوگ و ماتم نشاند.

وی افزود: این واقعه تروریستی که در سالروز شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست شقی‌ترین انسان‌های وابسته به آمریکای جهان خوار و صهیونیسم خبیث اتفاق افتاد، نشانه‌ای روشن از خباثت مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوال صهیونیستی است.

امام جمعه بخش کویرات گفت: واقعه تروریستی کرمان مشخص کرد دشمنان علاوه بر آنکه از شهید سلیمانی هراس دارند حتی از زائران دلداده حاج قاسم که از هر قشر و صنف و از هر جای ایران و جهان به دیار کریمان شتافته بودند هراس دارند.

قاسمی افزود: این حمله تروریستی مشخص کرد دشمنان انقلاب اسلامی در صدد انتقام‌گیری از مردمی هستند که بیش از نیم قرن پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند و در دامان خود پرچم‌داران مقاومت را پرورش داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ما نمازگزاران جمعه بخش کویرات ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع، این ضایعه و مصیبت را به محضر ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت میگویم و از خداوند متعال برای ارواح مطهر آنان علو درجات و برای خانواده معظم ایشان صبر و اجر و برای مجروحان و جانبازان این حادثه شفای عاجل و التیام و آرامش مسئلت می‌نمائیم.

امام جمعه منطقه کویرات ضمن اشاره به سالگرد شهادت فرزند بلافصل آقا امام محمد باقر علیه السلام که معروف است به سلطان علی و در مشهد اردهال مدفون است گفت: این امامزاده بزرگوار بنا به دعوت مردم فین و کاشان از مدینه به این منطقه تشریف آوردند و اولین نماز جمعه را در کاشان اقامه فرمودند.

قاسمی اضافه کرد: این دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است اعتقاد ما و همه پیروان امامت و ولایت این است که آنچه در فتنه ۸۸ اتفاق افتاد از جمله الطاف غیبی الهی بر مردم ایران بود بدون شک این سال صرف نظر از اینکه اتفاقات تلخ و شیرینی در آن افتاد از چند جهت در تاریخ سیاسی ایران حائز اهمیت بود و حتی در جهان ماندگار شد.

وی افزود: در مرحله اول ملت ایران با حضور میلیونی خود در انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸ نمونه کم نظیری از مردم سالاری دینی را که مد نظر مقام معظم رهبری بود به رخ جهانیان کشیدند و در مرحله دوم ملت ایران با حضور چند میلیونی خود در ۹ دیماه ۸۸ به آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

امام جمعه منطقه کویرات خاطرنشان کرد: گرچه هر ساله ایران اسلامی شاهد برپایی چندین راهپیمایی پرشکوه بوده است اما آنچه که در نهم دی ماه ۸۸ اتفاق افتاد به گفته شاهدان عینی کم نظیر و بلکه بی‌نظیر بود، قطعاً این حضور میلیونی مردم در دفاع از نظام، انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری برای همگان خاصه خواص جامعه پیام‌هایی فراموش ناشدنی به همراه داشت.

کد خبر 717590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.