طرح بازیافت باتری‌های استفاده شده در واشنگتن دی سی

با توجه به طرح جدید ارائه شده در واشنگتن دی‌سی، ساکنان می‌توانند باتری‌های استفاده شده خود را به مکان‌های بازیافت در نظر گرفته شده در سراسر شهر تحویل دهند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، یک طرح جدید برای بازیافت باتری‌های استفاده شده در شهر واشنگتن دی سی در ایالت کلمبیا ارائه شده است که شهروندان بر اساس آن می‌توانند باتری‌های استفاده شده را به مکان‌های بازیافت سراسر شهر تحویل دهند؛ این برنامه جدید که از اول نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی آغاز شد، مانع انتقال باتری به محل دفن زباله و ایجاد آلودگی می‌شود.

پیش از ارائه این طرح جدید، مرکزهای بازیافت در واشنگتن دی سی فقط باتری‌های قابل شارژ را می‌پذیرفتند، اما در حال حاضر باتری‌های یک بار مصرف را نیز قبول می‌کنند؛ شهروندان می‌توانند باتری‌های با وزن کمتر از ۱۱ پوند یا با ظرفیت کمتر از ۳۰۰ وات ساعت را برای بازیافت تحویل دهند؛ با این وجود، مرکزهای بازیافت باتری‌های ماشین یا دوچرخه الکترونیکی را نمی‌پذیرند، بنابراین دارندگان دوچرخه‌های الکترونیکی باید باتری‌های خود را به مکان‌های در دوچرخه‌فروشی‌های محلی ببرند.

در طرح ارائه شده، جعبه‌هایی با روکش مخصوص در نظر گرفته شده است تا افراد باتری‌ها را با خیال راحت درون آن‌ها قرار دهند و به مراکز بازیافت در سراسر شهر منتقل کنند.

کد خبر 717438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.