دشمن حتی از انتشار تصاویر شهید سلیمانی هراسناک است

استاندار کردستان گفت: در بزرگی و عظمت شهید سلیمانی همین بس که دشمن حتی از انتشار تصاویر او در فضای مجازی هراسناک است، در صورتی که اگر رشادت‌های این شخصیت والامقام نبود امروز جرثومه‌ای به نام داعش معلوم نبود چه بر سر کشورهای اروپایی می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه چهاردهم دی_ در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بزرگی و عظمت شهید سلیمانی همین بس که دشمن از انتشار تصاویر او در فضای مجازی هراسناک است، در صورتی که اگر رشادت‌های این شخصیت والامقام نبود امروز جرثومه‌ای به نام داعش معلوم نبود چه بر سر کشورهای اروپایی می‌آورد.

وی افزود: امروز دشمنان در سالگرد شهادت شهید سلیمانی، مردمی را که از سر ارادت زائر او شده بودند به خاک و خون می‌کشند و بدتر از این اقدام وحشیانه، بعضی موضع‌گیری‌های شبه روشنفکرهای وابسته خبیث داخلی بود که دیشب و دیروز اتخاذ کردند.

استاندار کردستان ادامه داد: اینها نشانه‌های روشنی است که رژیم صهیونیستی به روزهای آخر خود نزدیک شده و استیصال و درماندگی او را به توحش بیش از حد انتظار کشانده است.

زارعی کوشا اضافه کرد: رژیم صهیونیستی حدود سه ماه قریب به ۳۰ هزار نفر را شهید و ۱۰۰ هزار نفر را مجروح و بی خانمان می‌کند و هیچ صدایی از نهادهای بین‌المللی بلند نمی‌شود اما به لطف خدا اینها مقدمات نهایی اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد بود.

طرح جامع دانشگاه علوم پزشکی نیاز به بررسی مجدد دارد

وی با بیان اینکه باید آینده‌نگری را برای توسعه دانشگاه علوم پزشکی و نیازهای آن در نظر بگیریم، افزود: انکار نمی‌کنیم که در ۳۰ سال گذشته جز در برخی از مقاطع، بسیار بهره‌برداری شایسته‌ای از ظرفیت این دانشگاه صورت نگرفته است.

استاندار کردستان تصریح کرد: نسبت به طرح جامع دانشگاه علوم پزشکی انتقاد دارم چون جامعیت لازم را ندارد و این طرح باید برای بررسی بیشتر و رفع نواقص عودت داده شود.

دشمن حتی از انتشار تصاویر شهید سلیمانی هراسناک است

زارعی کوشا ادامه داد: این اراضی با دو قید برای دانشگاه علوم پزشکی حفظ شود که از جمله آن برای رفع نیازهای خوابگاه متاهلی و تأمین مسکن ملی کادر پزشکی، پرستاری و درمان شهر سنندج است.

وی تاکید کرد: طرح جامع دانشگاه علوم پزشکی باید عودت داده شده و موضوع آن جمع‌بندی شود و مجدداً طرح جامعی برای این دانشگاه در شورای توسعه استان به تصویب برسد.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد

اکبر محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده در استان، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد و دستگاه‌ها در توزیع اعتبارات باید به این مهم توجه اساسی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نیاز، تعدادی از دستگاه‌های اجرایی اقدام به تعریف پروژه‌های جدید کردند، ادامه داد: حداکثر هر دستگاه اجرایی تا دو هفته آینده اطلاعات کامل این پروژه‌های جدید را برای دبیرخانه شورا ارسال کنند تا در کمیسیون مطرح و در صورت تأیید مجوز برای آنها صادر شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: به مصوباتی که در این شورا مطرح می‌شود باید دستگاه‌ها به تکلیفشان در قبال آن عمل کنند.

کد خبر 717397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.