اقدامات تروریستی نشانه بُزدل بودن دشمنان است

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه پاسخ اقدام تروریستی کرمان توسط سربازان سردار سلیمانی داده خواهد شد، گفت: این اقدامات از سوی دشمن نشانه بزدل بودن آن‌ها است، آن‌ها از مردم عصبانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مخبر امروز _ پنج شنبه چهاردهم دی _ در سفر خود به کرمان ضمن دیدار با خانواده شهدای حادثه تروریستی، خطاب به خانواده یکی از شهدا، اظهار کرد: خداوند به شما صبر بدهد، شهید شما با امام حسین (ع) محشور خواهد شد.

وی افزود: این کارها از روی عصبانیت است که دشمن انجام می‌دهد. ما انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت.

اقدامات تروریستی نشانه بُزدل بودن دشمنان ست

معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اینها از مردم آسیب دیده‌اند و عصبانیت خود را سر مردم خالی می‌کنند. روزهای آخر عمرشان را طی می‌کنند. این کارها هم نشان از آن دارد که دیگر توان و یارای مقابله را ندارند.

مخبر تصریح کرد: اینکه امروز در غزه به جان زن و بچه‌ها افتادند و همین‌کار را در اینجا هم انجام می‌دهند نشان از ضعف آن‌ها است، اما باید بدانند این روند بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی به مجروحان این حادثه تروریستی، اضافه کرد: اقدام مذبوحانه دشمن از سر استحصال است، آن‌ها تقاص شکست خود را از مردم می‌گیرند.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: روند ارائه خدمات پزشکی به مجروحان مطلوب است و طی بازدیدی که صورت گرفت شکایتی مطرح نشد، امیدواریم با تجهیزاتی که وجود دارد بتوانیم از افزایش شمار شهدا جلوگیری کنیم.

مخبر اضافه کرد: پاسخ به این اقدام دشمن بدون شک از سوی سربازان سردار حاج قاسم سلیمانی داده خواهد شد.

اقدامات تروریستی نشانه بُزدل بودن دشمنان ست

کد خبر 717375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.